Nejste přihlášen/a.
Některý 1.6ky mají ještě rozdělovač. Některý zapalovací moduly na každou svíčku a některý skupinové zapalovaní společnou lištou nebo modulem přes VN kabely.
Napiš výrobce, model a rok auta.
Nebude s tebou nikdo ztrácet čas, když ti napíše vadný palec rozdělovače a ty mu napíšeš, že ho nemáš. Přitom Felicie 1.6 je má i s rozdělovačem a 1.6 Octavia má modul na skupinové pálení 2+2 přes kabely.
Svíčky nestojí majlant a ušetříš na palivu, když motor poběží jak má. Teď má auto vyžší spotřebu a ty přemýšlíš, kdy byli svíčky měněné a nevyměníš je?...
Vyměń je a pak napiš.
Na té Lantře si demontuj ty dvě zapalovací trafa pro skupinky dvou svíček a očisti případně dosedací plochy. Oni se totiž kostří o motor. Jako další kontakt mínus.
A ty zapalovací kabely k nim bych měnil preventivně taky. Za ty leta nebudou mít izolační pevnost a i při mírném vlhku mohou probíjet.
Na ten kontaktol a jiný sprej na kontakty bacha. Jen trošku a jen do pinů v konektoru. Jak omočíš jeho gumičku, tak ti nabyde a nepůjde zasunout a zacvaknout. Silou gumičku i střihneš při zapojení koncovky.
Pak konektor nebude těsný a vniknutá voda vyhnije piny pod proudem.
Takže stačí fakt troška do každé dirky a zasunout vysunout zasunout a hotovo
Svíčky ideál tak 20 000km při malém nájezdu (třeba za 6 let) a max 60 000. Nemá cenu čekat, až bude svíčka blbě pálit a velký odtrh na elektrodě zničí na probití zapalovací cívku. Což se děje s vadnou svíčkou. Pak to není 400kč za svíčky, ale 3000 - 8000 se zapalovacími moduly.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.