Dobrý den setkal se někdo že při diagnostice vyskytla chyba Nízký tlak paliva v Common railu . Když dupnu na plyn a mám rychlost asi 100km/h tak za chvíli se rozblika kontrolka a auto spadne do nouzaku
Spíš to vidím ze zkušenosti na opotřebené čerpadlo. V dnešních commonrailech je regulační ventil na sání čerpadla (dříve byl na vysokotlaké části). Ve starších variantách byl mechanický přepouštěcí ventil na rampě.Nejjednodušší je zapojit na diagnostiku a porovnávat "zadanou" z ŘJ a skutečnou (měřenou). Někdy ale jednotka potřebuje zátěž tedy porovnání za jízdy. iInak tato závad je celkem obvyklá. Filtr je promile, zbytek čerpadlo opotřebení. Ještě existuje varianta, že jsou hodně netěsné vstřiky a je problém rampu natlačit na požadované parametry vůbec..
luke10
Je to O2 2.0tdi rok 2012 najeto 177tis. Km. Do teďka to jezdilo krásné. Toho čerpadla se bojím to už je drahá oprava.
luke10
Palivový filtr vyměněn. Prý byl zanesený tak normálně. Jen bylo divné že ta nádoba víčko kde je ten filtr. Bylo celé zasilikonovana nebo tam byl černý tmel. Auto mám půl roku. Myslíte že ta nafta mohla nějak naleptat ten tmel. A ten pak mohl dělat nějakou neolechu
asd1
"Zasviněnej normálně" - okem se nic nepozná, musel by se změřit diferenční tlak před/ za filtrem při max. průtoku
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.