Nejste přihlášen/a.
Tak ono i záleží jak na to dupete,synovec má ten stejný v octě rs a poprvé se mu rožla kontrolka při ujetí 7000 od výměny ale to na to šlapal-no mladý a blbý a rs...Teď jezdí asi z rozumem , do výměny mu to vydrží.Měnim mu to ale po cca 10 000 a dávám 5W40 vw 502,00 . Naleju 5,5 litru vypustím necelých 5
při stavu 10. tis bych měnil celou náplň, samozřejmě u svého soukromého auta
problém starších motorů TSI s konstrukční vadou ( malá drážka pro pístní kroužky na pístu a jejich podivný tvar) měla být v roce 2017 vyřešena...pokud to bere olej souvisí to se stylem jízdy a nesmyslným long-life servisem, tedy se zanedbaným servisem
někde v malé chuchli léčí starší téésíčka pan Petříček, který by o tom mohl vyprávět, na rozdíl od "značkových" servisů je dáte za opravu 200 litrů je schopen motor vyléčit za příznivější cenu
Nesouhlasím. Na starém motoru Renault 1.6 8V 60kW, jsem najel 400 tis. km při long-life výměnách po 30 tis. km. Nikdy jsem nedolil ani deci oleje mezi výměnami. A pro zajímavost - všechno najeto na LPG.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.