Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak vypustit celou chladící kapalinu

Od: passatb55 odpovědí: 7 změna:
Zdravím, mám otázku ohledně vypuštění chladící kapaliny z vozu.
Vypustí se komplet kapalina přes výpustný šroub na chladiči nebo nějaká voda zůstane? Popřípadě nějaké rady jak vypustit komplet kapalinu? Díky.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

pokud se mění pro nějaký kiks, dělá se "proplach dutin" - na servis takovou věc nechat nechcete? Vždyt to nemůže být drahé... u béčkového pašíka

 


0x
Nikdy to celý nevypustíš musel bys vyndat termostat a vodni pumpu a furt tam neco stejně zústane

 


0x

Vždy něco zůstane.

Tak se proplachuje.

Odpojíš na pár místech systém (hadice od termostatu či chladiče nebo topení) a pereš tam tlakovou pitnou vodu z vodovodu a necháš druhý konec, aby vše vyteklo. A propláchneš tímto stylem všechny trasy.

Dělá se to nejlépe venku.

V nouzi destilkou a vždy projedeš a pak vypustíš a do vychladlého zase destilku, projedeš a vypustíš a pak naleješ hotovou směs (nick passat5,5), tak doporučuji G13 a destilku.

 

m

0x

Jak vypustit celou chladící kapalinu - tak zní původní otázka:

Které auto má výpustný šroub chladící kapaliny na chladiči nebo snad i na bloku motoru? Proplach je blbost,když chce vypustit.

- odpojit hadice od chladiče a ten demontovat a otočit ,,vzhůru nohama,, aby vše vyteklo

- vyndat motor a po demontáži hlavy taky otočit motor olejovou vanou nahoru

- pro jistotu všechny trubky od chlazení profouknout vzduchem

Tazatel se neptá jak udělat výměnu nebo dolití chladící kapaliny - ptá se jak ji vypustit celou.

Nebo se podívejte na YT jak se vypouští celá chladící kapalina a je jedno u kterého trochu modernějšího typu auta.

dabel asi skoro nejlépe na otázku.

I když vymontuje vodní pumpu, tak zůstane voda ve spodku chladiče. Vývodka na hadici chladiče není ve spodku, ale 2cm nad. To samé radiátor topení. Hadice vedou z radiátoru topení obě nahoru.

Proto to musí propláchnout. Zůstanou tam i sedimenty vodního kamene a rzi z vložek.

To není jak olejová vana a výpust dole.

I v té olejové vaně nečo zůstane, i tam má závit šroubu větší či menší okraj přes který zbytek na dně už nevyteče a navíc u některých aut je motor nakloněnej na blbou stranu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]