Nejste přihlášen/a.
pokud se mění pro nějaký kiks, dělá se "proplach dutin" - na servis takovou věc nechat nechcete? Vždyt to nemůže být drahé... u béčkového pašíka
Vždy něco zůstane.
Tak se proplachuje.
Odpojíš na pár místech systém (hadice od termostatu či chladiče nebo topení) a pereš tam tlakovou pitnou vodu z vodovodu a necháš druhý konec, aby vše vyteklo. A propláchneš tímto stylem všechny trasy.
Dělá se to nejlépe venku.
V nouzi destilkou a vždy projedeš a pak vypustíš a do vychladlého zase destilku, projedeš a vypustíš a pak naleješ hotovou směs (nick passat5,5), tak doporučuji G13 a destilku.
Jak vypustit celou chladící kapalinu - tak zní původní otázka:
Které auto má výpustný šroub chladící kapaliny na chladiči nebo snad i na bloku motoru? Proplach je blbost,když chce vypustit.
- odpojit hadice od chladiče a ten demontovat a otočit ,,vzhůru nohama,, aby vše vyteklo
- vyndat motor a po demontáži hlavy taky otočit motor olejovou vanou nahoru
- pro jistotu všechny trubky od chlazení profouknout vzduchem
Tazatel se neptá jak udělat výměnu nebo dolití chladící kapaliny - ptá se jak ji vypustit celou.
Nebo se podívejte na YT jak se vypouští celá chladící kapalina a je jedno u kterého trochu modernějšího typu auta.
dabel asi skoro nejlépe na otázku.
I když vymontuje vodní pumpu, tak zůstane voda ve spodku chladiče. Vývodka na hadici chladiče není ve spodku, ale 2cm nad. To samé radiátor topení. Hadice vedou z radiátoru topení obě nahoru.
Proto to musí propláchnout. Zůstanou tam i sedimenty vodního kamene a rzi z vložek.
To není jak olejová vana a výpust dole.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.