Nejste přihlášen/a.
Řešil už někdo jak dosáhnout snížení maxmálního počtu osob? Mám v TP 8, ale to je teoretická možnost, třetí ředu sedadel nemám a nebudu pořizovat. Takže bych potřeboval vědět, za jakých podmínek se to dá snížit.
Legálně to nedělejte, výhody to nemá a je to drahý. Mám clio, které tím prošlo, ale to bylo asi deset vozů, které nějaká firma (v Klatovech?) oficiálně překopala na dvoumístná. To clio tím spadlo do náklaďáku a je to nevratný proces. Pro Id - tím pádem mám naopak dražší povinné ručení, ne levnější. Navíc, kde je značka zákaz vjezdu náklaďáku bez dodatkové tabulky o hmotnosti - tak tam nesmím.
P.Arne , když jste napsal A měl byste pro vysvětlení dalším rádcům napsat i B-tedy co Vás k tomu vede!
Můj názor, nikomu nic nevnucuji ani nevyvracím, ale říká se NIKDY neříkej NIKDY! Dnes skrze jednu ojedinělou? cestu do madarska kde je DZ do 7 míst levnější a pak na 8 (že by standartně 9 jako je v čr pro sk.B? ) je dražší? Nevíte dnes nepotřebujete ale třeba zítra , pozítří nebo za rok? Nevíte a pak žádat o změnu? Zjistěte si náklady jak často do Madarska pojedete a na úřadu zapsání změny=snížení obsaditelnosti a poté cenu za navrácení do původní podoby. A ještě lépe-zda toto policie při kontrole v Madarsku nezjistí a nakonec ještě pokuta za porušení jejich zákonů. Protož toto je zjistitelné (alespoň u PSA=Stelantis, nevím jak jiné..)z VIN kódu a tenm Vám nikdo nezměni i když v dokladeec bude jen 5 nebo 7 míst!nevím skutečnosti jen tak uvažuji co vše může být!
v TP se neeviduje počet osob ale celkový počet kotevních úchytů pro sedadla...Ten je tam z výroby...absence zadní řady sedadel není klasifikováno jako závada ani na STK...dle instrukce MDCR musí být vozidlo přistaveno minimálně s 1. řadou sedadel
Od celkového počtu kotevních úchytů nebo dle vás "počtu osob" se odvíjí zařazení vozidla do kategorie M1 nebo N1...v naší vyhlášce je EU "hmotnostní vzorec", který je vlastně jakousi rovnicí která na jedné straně obsahuje zlomek, jehož jmenovatelem je číslovka vyjadřující celkový pořet kotecních úcytů...podle výsledku výpočtu je pak vozidlo M1 nebo N1 / více pro přepravu osob nebo více pro náklad) Nelze vyloučit že vzhledem k dalším paramentrům by vozidlo bez 2-3 sedadel spadlo výpočtem do N1
závěrem - do TP se zapisuje jen to, co je schváleno, výrobce to má schváeno jako 8 místné takže to někdo musí scvhált jako 5-místné...dle mého názoru pak také dojde ke snížení provozní hmotnosti, právě o tu hmotnost 3 sedaček
Pres zadost a schvaleni od vyrobce/dovozce automobilu a nasledny zapis do TP. Ale proc neco takoveho delat? Sedacky v aute vozit nemusite, tak k cemu to bude dobre?
měsíční známka pro 5 sedadel mi vyšla na 8900 fotintů tj je asi 670 Kč
přestavba můlže vyjít na 4-6+ tisíc...
pokud jde o madarskou známku, je důležité nakupovat přímo u pověřené společnosti, nikoliv u překupníků , jen tíém ušetříte několik stokorun
TO PLATÍ PRO VŠECHNY E-VIGNETY, KDO KUPUJE NA PRVNÍM GOOGLE - ODKAZU, TEN VŽDY KUPUJE OD PŘEPrODEJCů S PŘIRÁŽKOU
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.