Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda fabia podivné brzdy

Od: djcasi odpovědí: 14 změna:
Ahoj, mám škodu Fabii 1.2 htp R.v.2001. Auto má najeto cca 200tis km. Celou dobu bez problémů jen standardní servis. Nyní se objevil problém že po zahřátí když šlapnu na brzdu tak bez efektu pedal velmi lehce proslapnu až na doraz poté když ho seslapnu znovu tak brzdí normálně (jakobych ho napumpoval) v servisu vyměnil lanovod. Pár kilometrů v pořádku a problém se objevil znovu. Brzdovka nezmizí, řídící jednotka nesvítí. Máte někdo tip kde může být problém? Děkuji

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x
Mohl by propouštět hlavní brzd.válec..Nemusí to ani téct ven..Měl jsem na několika autech stejnou závadu. TŘEBA je to jen zavzdušněné.Lanovod s tím nesouvisí..Leda by při rozborce brzd někdo sešlápl pedál a vyletěl pístek brzdiče nebo prasátka..pak to zapomněl odvzdušnit

 

asd1

2x
V servisu je kokot,jemu to uz nedavej. Lanovodem tohle byt nemuze. Nejspíš propouští hlavní brzdový válec,občas tesni občas ne.. zavzdesneni takyne,to by byl pedál měkký pořád a ne jen někdy za tepla..
Brzdovku s tím vyměnit znova a komplet i z trmenu a spojky, i kostky abs. Kdoví jak ji měnili předtím,nejspíš jen část,proto taky mohl hlavní válec odejít..
Presne tak

 

jirib

1x
Hlavní brzdový válec i s posilovaćem.

 


0x

Byla vůbec někdy měněná brzdovka?

 

djcasi

Ano při výměně kotoučů a desek což je tak 2tis kilometrů zpátky.

 


0x
Evidentne spatny hlavni brzdovy valec. Obcas propisti,obcas ne.
Z principu stejny zavady jsem resil na spojkach,kde bylo spatny hydraulicky lozisko,muselo se pumpovat pedalem. Jedinej rozdil je,ze vetsinou z loziska brzdova kapalina chcije pod auto, u hl.valce brzdovyho se to jen prepousti.
Jak pise asd1
007cz
Když mi selže hl. bzrzd. válec tak zabrzdím druhým okruhem ale pedál se mi nepropadne na podlahu. Nebo ne.
007..Když mi odešel HBV na MB123 piano, tak při sešlápnutí auto přibrzdilo a pedál pokračoval na podlahu..Musel jsem teda neustále pumpovat a když jsem chtěl zastavit, tak pumpovat jak motorová myš. A pokud jsem stál v kopci,tak pumpovat i na místě..Stejně to ujiždělo..Ještě že byla cesta celkem volná ..To samé se mi stalo po letech u Opel Zafira A..V obou případech nemizela kapalina nikam ven..To se mi stávalo na starších strojích-Moskviče a Žigul..tam tekla kapalina na podlahu, když válec propouštěl...ale pedál se nepropadl dokud nedošel obsah nádobky.
007
Takhle, nemusí to být HBV na 100%,ale pokud je to Fabie z roku 2001.
Závada na HBV se může projevit na dva okruhy nejen na jeden. A
HBV nestojí balík
007cz
Aha, tak takhle fungují dvouokruhové brzdy.

 

007cz

0x
Můžou být špatné samostavy v zadních bubnov. brzdách. Pakny nejsou seřízeny a mají dlouhý chod, musíš šlápnou dvakrát. Tomu odpovídá i to, že to fungovalo po výměně lanovodu. Brzd.valec je také možnost ale nepravděpodobná, pokud by propouštěl tak bys tak lehce nenašlapal.
asd1
To by nebylo za studena ok a za tepla občas...
007cz
To "po zahřátí" beru trošku s rezervou...i když, vyhřátá pružina, vymačkaný klínek můžou dělat divy. "Občas" nikde nevidím. I ten zadržený lanovodu, nefunguje ručka, brzda se neseřídií, po výměně píše ok.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]