Evidentne spatny hlavni brzdovy valec. Obcas propisti,obcas ne.
Z principu stejny zavady jsem resil na spojkach,kde bylo spatny hydraulicky lozisko,muselo se pumpovat pedalem. Jedinej rozdil je,ze vetsinou z loziska brzdova kapalina chcije pod auto, u hl.valce brzdovyho se to jen prepousti.
Jak pise asd1
Když mi selže hl. bzrzd. válec tak zabrzdím druhým okruhem ale pedál se mi nepropadne na podlahu. Nebo ne.
007..Když mi odešel HBV na MB123 piano, tak při sešlápnutí auto přibrzdilo a pedál pokračoval na podlahu..Musel jsem teda neustále pumpovat a když jsem chtěl zastavit, tak pumpovat jak motorová myš. A pokud jsem stál v kopci,tak pumpovat i na místě..Stejně to ujiždělo..Ještě že byla cesta celkem volná ..To samé se mi stalo po letech u Opel Zafira A..V obou případech nemizela kapalina nikam ven..To se mi stávalo na starších strojích-Moskviče a Žigul..tam tekla kapalina na podlahu, když válec propouštěl...ale pedál se nepropadl dokud nedošel obsah nádobky.
007
Takhle, nemusí to být HBV na 100%,ale pokud je to Fabie z roku 2001.
Závada na HBV se může projevit na dva okruhy nejen na jeden. A
HBV nestojí balík
Aha, tak takhle fungují dvouokruhové brzdy.