Nejste přihlášen/a.
Spoje plechů a sváry se hlavně zatírají housenkou tmelu nebo dříve plastizolem.
Pak voda nevadí.
Tohle je stejně shnilej vrak a ty zástěrky tomu moc nepomůžou.
Pozimě zreznou ty šrouby tak, že ty zástěrky sundá jen flexa.
Vepředu v podběhu je to chycené v tom plastu takže tam to taky zůstane a vzadu chycené střešními texy a ty taky vydrží něco než zreznou. a neplánuju to nějak sundávat, zanedlouho mě čeká repas zadní nápravy - silentbloky, držáky stabilizátoru, celá náprava sundat, očistit, odmastit, hameritem natřít a pak poskládat zpátky a udělat GEO.
S tím pochopitelně dojde na ošetření kastle pod nápravou a výfukem taky zespod. A dutiny
To je sice hezký, že píšeš, jak je ti jedno, že to bude šplíchat na boky auta a na dveře, ale uvědom si, že tím se ti to auto bude prasit, déšt je čistý, ale to, co je na zemi je vždy bahýnko a jiný sračky
takže být tebou a koupím to, co ti dal do odkazu jeden z rádců, aby byly zásěrky doširoka
nebudeš mít zaprasený auto z boků
dej na nás, radíme ti dobře
na mě jako na technika stk by to moc dojem neudělalo,pak budou hledat cos kde zbastlil jinde
nechci tě urazit, ale děláš fakt volovinu. Akorát se ti tu smějou
Ja osobne bych radil zadne zasterky tam nedavat, protoze sice tim tazatel zakryje ten shnily blatnik, ale o to rychleji to cele pod tim pujde doprdele. Beztak uz je to, dle fotek, kvalitni shnilotina, takze zadne zasterky (za 1400,- ani ty kutilske) to nezachrani.
jasně, tady je to jasný, ale jsou focusy MK1 bez koroze zespodu a bez koroze prahů , ale pokud se to neošetřuje , tak jak má, tak to štěrk a kamínky dokonale ostřílí
Hlavně to auto bude mít zboku zaprasený pořád skoro
Z boku to nevadí, já to auto nikdy neumyl co ho mám, to neřeším. Jezdím s tím polňačky, les, v kufru až na sedačky dřevo, do a z práce atd...
Hlavně tady jde o ty kamínky a to tady ty zástěrky chytnou dobře.
A pak aby ta voda nešplíchala přímo na ty rohy, co se natíraly a vařil se spodek.
To auto má 282 000 najeto, 1,6i, žere olej, ten podvozek každý ví jak asi vypadal, tam to držela střecha a středový tunel v podlaze ale normálně to STK před 2 roky prošlo dokonce téměř bez brzd a teď se pojede na další, tak at mi to vydrží.
Tam kde je styk s karoserii sem zatmelil vy místa, aby tam ta voda netekla.
Vylepšením bych to nenazval, spíše tuzing, úprava ve stylu Pat a Mat. Pokud by to totiž mělo mít nějaký efekt, tak by především ty přední gumy měly vypadat ,,trošku´´ jinak - asi takto
neboli bočně rozšíří podběh, čímž omezí odstřikování bláta na boky auta. . Tady autor ještě ustřihl roh, aby to tedy skutečně nefungovalo
Navíc - nemá to homologaci, takže ano, pokud bude na STK technik pes, tak je problém.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.