Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kde najít fachmana na citroeny?

Od: martinpeugeot® odpovědí: 14 změna:

dobrý den

potřebuji najít chlapíka na citroeny (PSA) na motory ne nejaký servis kde je recepce,

ale hledám fachmana na diagnostiku problémů a opravy motoru jedná se o motor NFU 1.6 rv 2006 , Morava ale i celá cz nebo sk,

který má zkušenosti, zná detaily...

problém nevyřešily 3 servisy - auto startuje az napodruhé...

díky za kontakt

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1

0x
To by měl zvládnout každý kdo trochu umí diagnostikovat.. live data z čidel při startu a porovnat s normalem,proměřit čidla a kabeláž,adaptace smesi,zmerit pokles napětí při startu,tlak paliva na liště,komprese,vzhled a odtrh svíci... a umět to vyhodnotit v celku.
Bohužel kontakt nemam, v okolo samý menici dílů hrabu se v tom sám,na cizí není čas.
Z místních gumidek přestože je skodovkar, asi je i z Moravy...

to vše jsem již udělal - nové benzínové čerpadlo, zapalovací lista, svíčky, filtry, navíc auto bylo ve 3 servisech-vyhozené peníze... diagnostika bez závad, live hodnoty normální, emise ok, jen starty v léte problém, proste to na první nastatrování z nějakého důvodu nezapálí (zakucká) pak druhý start v poho...kompresní tlaky v normě - ale zde muze být problém se zdihátkáma, pokud auto stojí delší dobu tak muze stéci olej z nich a pak nemusí hned vystavit správnou vuli..? a komprese muze být práve při prvním startu nízká... nebo tam bude jeste nekde jiná závada...

v léte startuje napodruhé v zimě napoprvé

Asd ono musí být diagnostika na peu nikoliv "jakákoliv ! Pro PSA je Výhradně diagboxc lexia!

Martinpeugeot mám dojem , že jsem Vám už na obou klubech psal kontakt na odborníky na Peu a ctr! JH=p.Jiří Hejda Radouňka, Jaroslav Růžička= Veselí n/Liužnicí (Praha ), Brno-Jundrov PaM vl.jménem Milan Haluza(eletriku moc ne, dobrý mechanik ale arogantní vůči některým lidem) Olomouc či blízké okolí? nevím přesně p.Handl tuším taky Jiří (Diagnostik i mechanik),V Holetíně servis p.Voldána.zapomněl jsem na Poseidon ve Stráži nad Nežárkou..

PS ono jich je víc ale tito jsou v rodině citronářů nejnámější.

asd1

Klasika měniči dílů, metoda pokus-omyl a ty to platíš. Např. proč se měnilo palivový čerpadlo když tlak paliva byl v pořádku (a pokud tlak paliva neměřili tak proč bys měl ty platit zbytečně měněný čerpadlo) Měli by vrátit prachy za díly, práci neúčtovat a ještě přihodit odškodný za ztrátu času...

Čidlo teploty udávalo jakou hodnotu? Tim bych začal. Pak vstřiky, vyndat a stříknout proti kartonu jestli správně rozprašujou.. Pak další věci co jsem psal..

diesel - píše o live datech, tak předpokládám že odpovídající diagnostiku která se kamarádí a autem měli...


snímač teploty udává reálnou hodnotu od studeného motoru po zahřátí, svíce se měnily a měly správnou barvu..vše měřeno lexii, ještě poroměřím napětí při startu...

jenže jakmile auto již nastartovalo tak vždy za tepleho motoru nastartuje v poho, takže i to měření všeho bude zdlouhavé, vždy počkat až motor bude studený a okolní teplota nad 20 ...

Asd, je škoda , že Ti nelze napast sz.,ne skrze tebe a tvé názory... Vypadá , že tazatel na rady zkušenějších nedbá!

asd1

 


0x

V Brně vím o dvou servisech co dělají francouze - jeden je v Rajhradě vedle kláštera, druhý je u NC Královo pole. V případě potřeby mohu poslat telefony


prosím o kontakty do zprávy diky

04.09.23 22:53

ok

 


0x

Vami popisovaná chyba sa dost často vyskytovala v starších autách koncernu Volkswagen. Teplé štarty vždy dlho alebo na podruhykrát a v zime na brnknutie. Chybou bol štartér a jeho nižšie otáčky z dôvodu opotrebenia uhlíkov. V lete nie je zvýšená štartovacia dávka a riadiaca jednotka nedá pokyn na dodávku paliva z dôvodu nízkych otáčok motora pri štarte. Skúste vymenit uhlíky v štartery a uvidíte,či sa chyba vyrieši. Cenovo je to lacné riešenie.


děkuji za odpoved - teplé starty pokud je motor zahřátý tak jsou bezvadné, problém je jen pokud auto stojí od poslední jízdy několik hodin tedy napr ráno jedu pak auto stojí 8 hodin pak nastartuje napodruhé, nezdá se že by startér napoprvé točil málo ale je to možné (pokles napětí-změřím to) ...pokud je okolní teplota nízká ( v zimě) tak vždy startuje napoprvé, pokud nyní je např venku 20 st a auto má studený motor tak při prvním startu jen zakucká, druhý start naskočí ihned...


udelal jsem toto, odpojil baterku nabil hodinu, pripojil lexii, napetí bylo 12,7 V dle diagnostiky, při startu pokles na 9,2 V a nastatrovalo napoprvé, že by již slabá baterie? Nic tomu ale nenasvedcovalo..protože normálně motor točil.. nebo bylo jiz venku nyní 17 st...chaldeneji...nemeril jsem nikdy v zátěži vždy bylo napětí kolem 12,6 V a auto jezdí dlouhé trasy...nebo problém s autoadapací? zmerím to ještě zítra jaké bude napětí ... Baterka je na aute cca 4 roky, bezná udržba dolévání destilky...

Ono to jde spolu, slabší baterka a vyběhaný startér. Obojí má ve výsledku stejný projev. Novou baterkou tak dočasně částečně "vyřešíte" problém startéru a naopak po výměně/opravě startéru bude auto dobře startovat i se slabší baterkou.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]