Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Počet míst v N1 a jejich úchyty

Od: adelabella odpovědí: 3 změna:
Mám prošku problém, koupila jsem jako totální lajk dodávku N1 Iveco daily 2.3., r.v. 2008, s tím, že tam byla udělaná lehká vestavba (izolace, podlaha překližka, postel a skříňky. V TP je počet míst k sezení 6, v autě jsou ale jen 3 přední sedadla a vzadu jsou zbylé úchyty na sedačky někde pod překlikou a nejsou vidět, bylo mi od servisu řečeno, že když mě chytí policajti na kontrolu a budou rejpat, budu mít problém s tím, že zbylé úchyty sedaček nejsou vidět ( buhví jestli tam vůbec jsou). Plánuju jet s dodávkou pracovat do Francie a spát v ní, a že třebas v Němevku při kontrole by to byl průser, stejně tak jako N1 s lehkou vestavbou uvnitř. Koupila jsem to už s platnou STK. Kdo ví, jestli jí tam dotyčná žena co mi to prodala před STK nevyndala a zpětně nenandala, nebo jí tam udělala aby to prodala dráž. Přestala semnou komunikovat.
Jsem fakt v hajzlu, nemáte s tim nekdo zkušenost, bude to problém, nebude to problém?
díky!

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jirib

0x
Pokuď nebudou v zadu pasažéři,tak žádná kontrola pásů.Problém budete mít u nás na STK.

 

paveldvorak

0x

nevím co je myšleno lehkou vestavbou ale pokud je místo v nákladovém prostoru upraveno na obytný prostor / část pro spaní,část pro uložení věcí a část pro přípravu stravy - to je prosím stručná minimalistická definice obytného auta dle české a EU legislativy, nikoliv mlj výmysl a reakce typu že tam není vařič takže tam chybí část pro připravu jídla mne vůbec enzajímají protže já se do auta nesral já jen yvsvětluji co na to záko a EU nařízení) je nutné uvedené změny nechat posoudit na STK a následně na úřadu schválit, pak to bude scvháleno jako "vozidlo zvláštního určení - kategorie M1 - SA obytný automobil" a změní se ještě provobní hmotnost a počet míst k sezení

obecně platí že neschválený zásah do původní homoogace má za následek technickou nezpůsobilost vozidla

přespávat v autě v dnešní francii, která je už z 50 procen chalifátem je dobrý nápad, pokud to nebude non-gou zona kam policie nechodí, policejní návštevy očekávej

paveldvorak

pokud jde o postupo technika STK v ČR existuje k tomu doheldatelná Instrukce MDCR...počet míst v českém TP neoznačuje celkový počet sedaček ale cekový počet kotevních úchytů, přičemž na STK musí být vozidlo přistaveno minimálně s první řadou sedadel, absence kotevního úchytu znamené nevyhovující EK a zkrácení platnosti TP na 30 dnů

vzhledem k tomu že česká ani EU legisaltiva neřeší zakrytí úchytů kobercem ani překližkou, měl by technik STK splnit své zákonné a pracovní povinnosti a úchyty pečlive kontrolovat a pokud je nevidí měl by to vykázat jaklo závadu...rozebírat auto na STK zákon ZAKAZUJE...co se stane v praxi ví bůh, kdo jezdí na STK ten vidí co se tam dnes děje...přes oficiální recepci jde jen minimum lidí většina to řeší přímo se "svým" technikem...a mimochodem, jeden technik mi řekl že jsou placeni asi jako číšníci, majitel počítá s tím že budou brát "dýška"...a to je odpoved jak dnes projít - neprojít linkou STK..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]