Nejste přihlášen/a.
Kouknu se líp a dám ti odkaz.
Taky je možný, že verze 4x4 mají regulací a spínání přímo součástí motorů.
Koukni na středy motorů větráků, zda tam není takový černý čtvercový zadek nebo je odfot a dej sem.
Teď jsem koukal do etky lépe. Máš tam ten ventilátor s elektronickou regulací na jeho motoru.
Takže nemáš spínací relé. To mají jen někteří.
Viz. obr pokud to tak je, když se koukneš na svoje větráky, tak koupit celý větrák nový.
Jednou jsem to opravoval. Pod plastovým krytem jsou mosfetové tranzistory a ty lze vyměnit, ale to je pro někoho, kdo opravuje jemnou elektroniku.
Autoservis mění větrák celý.
Snad není problém sundat přední nárazník a demontova případně i přední čelo. Celou stěnu s chladičema. Pak by měly být vidět lépe.
Jdou ty větráky otestovat ve VAGu na roztočení. Tuším v klimatroniku se testujou.
Ty větráky buď sepne příkaz klimatroniku nebo jednotka motoru tuším.
Blbý je, že občas ty kabelový chráničky proklepou těma vlnama krku izolace těm tenkejm vodičům a jak se na proklepané místo dostane voda, tak vyhnijou a vysí jen za izolaci a nebo se přetrhnou.
Koukni i na pojistkovej box vedle baterky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.