Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda Octavia 2 FSI 4x4 motor kód BLX r.v.05

Od: milosvlcek odpovědí: 7 změna:
15.8 jsem dával otázku kde je řídící jednotka řízení chodu ventilátorů po obdržení odpovědi jsem prohledal místa kde by měla být. Bohužel je tam pouze svazek kabelu a ten jde po podběhu do vnitřku vozu. Je možné že by byla někde uvnitř nebo tam není vůbec? Hledalo se z věcí i odspoda sundali se spouští věcí airbox pojistková skříň i držák baterie pak mlhovka a kryty pod vozem. Je to záhada ale nikde není. Můžete mi pomoci?

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Kouknu se líp a dám ti odkaz.


doplněno 22.08.23 09:58:

Taky je možný, že verze 4x4 mají regulací a spínání přímo součástí motorů.

Koukni na středy motorů větráků, zda tam není takový černý čtvercový zadek nebo je odfot a dej sem.


doplněno 22.08.23 10:13:

Teď jsem koukal do etky lépe. Máš tam ten ventilátor s elektronickou regulací na jeho motoru.

Takže nemáš spínací relé. To mají jen někteří.

Viz. obr pokud to tak je, když se koukneš na svoje větráky, tak koupit celý větrák nový.

Jednou jsem to opravoval. Pod plastovým krytem jsou mosfetové tranzistory a ty lze vyměnit, ale to je pro někoho, kdo opravuje jemnou elektroniku.

Autoservis mění větrák celý.

22.08.23 10:16


 

milosvlcek

Ta krabička je tam ale podle dodavatele je pouze na řízení otáček na dochlazení motoru po jízdě je právě ta řídící jednotka ale nikdo neví kde je. Je to Octavia po řiditeli z Vrchlabí a na ní nejsou normální ani poloosy takže to bude asi nějaký prototyp se záhadama. I tak děkuji za pomoc a hezký den

Snad není problém sundat přední nárazník a demontova případně i přední čelo. Celou stěnu s chladičema. Pak by měly být vidět lépe.

bejvá zde na nosníku schovaná pod kabely co přelézají přes nosník k převodovce a k chladičům

 

milosvlcek

Ono jde hlavně o to že když se přijelo domu tak auto po vypnutí motoru po chvilce pustilo ventilátor na dochlazení motoru ale teď to nedělá a voda bublá do expanzní nádoby. Po výměně všech teplotních čidel se situace nezměnila potom došlo i na výměnu hlavního ventilátorů a stále bublá je to prostě exot

Jdou ty větráky otestovat ve VAGu na roztočení. Tuším v klimatroniku se testujou.

Ty větráky buď sepne příkaz klimatroniku nebo jednotka motoru tuším.

Blbý je, že občas ty kabelový chráničky proklepou těma vlnama krku izolace těm tenkejm vodičům a jak se na proklepané místo dostane voda, tak vyhnijou a vysí jen za izolaci a nebo se přetrhnou.

Koukni i na pojistkovej box vedle baterky.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]