Nejste přihlášen/a.
Kup značkové těsnění Elring a nové špunty pod matky víka nahoře.
ELRING 539.500
A kup ty špunty s podložkou
Před montáží odmasti a sundej ten karbon starého oleje nitroředidlem ze spáry pro těsnění a z dosedacích ploch hlavy a dolíků pro špunty pod matky.
Dotáhni tak, aby s integrované podložky nebylo vidět po obvodu žebrování. Jak ji budeš dotahovat, tak podložka začne vytékat gumu a uvidíš taková žebra. Pokud dotáhneš do této fáze, tak opět trochu povol.
Tohle doseřízení je vhodné až po delší jízdě. Do té doby první montáž na cit, ale aby víko neteklo.
Hlavně nikde nic nepatlej.
Pokud nepomůže tento návod a nákup OE dílů, tak je víko špinavé nebo křivé.
Jo a ten karbon uvnitř víka vymej čističem na Grill a trouby třeba od CIF a nitroředidly. Půjde to pomalu, ale půjde. Vem si hrubý kartáček a pak zubní a hraj si. Práce asi na hoďku.
Není žádoucí, aby se ten karbon rozpoušel do nového oleje.
Tu tlustou hadicu z ventilového víka odpoj s nejvyžší opatrností. Origo se nedá koupit a bude zblátělá jak plastelína.
Moc jí u víka v ohybu nemačkej a netahej za ni. Lépe ji odpoj od škrtící klapky a vem si to celé víko i s ní a nijak ji nepřelom při čištění.
Nebo povol sponu u víka a stáhni za okraje šroubovákem dolů. Nesmíš za hadici tahat při odpojení, ale šroubovákem za okraj odtlačit dolů.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.