Nejste přihlášen/a.
Podle brždění a síly brždění, která na zadku je vždy menší, jinak by auto mělo tendenci smykovat. Přední brzdy vždy brzdí víc. Jen při plném zatížení se zátěžovým regulátorem je to 1:1 brzdné síly předek a zadek.
Buď rád, že tam ten lak ještě je a nereznou.
Gumidku, cože? Jak at je rád... očividně něco nefunguje... Za všech okolností na všech autech ten lak je po páru zabrždění okamžitě pryč. Ne celou plochou, ale jde vidět, jak od venkovního průměru si to sedá až ke středu kotouče. Ale aby to tam zůstalo celé? To je hodně divné
Jestli jezdí jak důchodce, tak mu po pár jízdách 5km do obchodu a zpět barva vydrží.
Až najede 200km a bude na brzdy pořádně šlapat, tak at potom napíše.
I s omezovači brzdného tlaku na HBV s lehkou nohou brzdí jen předkem a zadek jen mírně olizuje téměř bez tlaku.
To fakt záleží na jezdci a najetých km od výměny.
...
At je rád byla lehká ironie. On ten lak je opravdu ochraný pro kotouče, ale stejně ho po prvním velkém zabrždění ojede. Pár lehoučkých zabrždění vydrží. Na zadku určitě.
Muzu poprosit o fotku tech uz viditelnych skrabancu? Protoze, jak jsem ze zacatku zacal davat lakovane kotouce a auto slo ze zvedaku pred dilnu a hned k zakaznikovi, celi vydeseni volali, ze auto dre, nebrzdi, divne smrdi. To jsem si vyposlech nadavek, jak je to ojebane... Asi po 20 zakaznikovi, jsem jim to pred predanim zacal ojizdet ja. Mam takovou testovaci cestu, 5 km dlouhou. Jen jim ojedu tu barvu. Zadne brutalni brzdeni. Tak proto me to zarazilo
Za provozu si nevšimnou pomalu upadnutého kola, ale jak to jede ze servisu, tak prvních pár metrů slyší i trávu růst.
Já na tohle vždy upozornil že bude smrad a menší pískot, dokud si to nesedne.
Presne tak. Ja taky upozornoval. Ale vis jak to je, to je hlasitejsi, nez jste popisoval. Ja to dal doma manzelce a ta mi vola od obchodu ze dre auto podvozkem o zem a ceka na odtah. To smrdi jako spalena elektrina. Ty popisy udajne zavady byly kolikrat kuriozni.
A ten lak má být jako kde? Já tam totiž žádný nevidím. Jestli teda nemyslíte ten střed, ale na to pomůže akorát rozpouštědlo a pořádnej kartáč...
Dik za foto. Toto je uplne v poradku! Lak na stredu zustane. To je dobre, nebude to rezavet. A to co vidis, jsou stopy po brouseni. To je taky v poradku. Lesknout se to bude klidne az za 1000km. Podle stylu jizdy.
Nevim co mas za auto, ale ja, kdyz jedu z kopce cca 100km/h tak vyradim a na 3 sekundy potahnu rucku. Za normalnich provoznich podminek brzdi vic predek. Dejme tomu ze treba cca 70 predek, 30 zadek. Jen takovy nastrel. Proto to vzadu trva daleko dele, a tim, ze vseobecne zadek brzdi min, taky ty kotouce rychleji reznou. To potahnuti rucky udelam treba dvakrat do mesice. Kdyz je elektronicka, tak to nejde. Taky to nedelam za deste, snehu a mrazu a v zatacce. A taky to nedelam, kdyz se na me nekdo lepi...
Lak sundají jen v místě tření desky. Né střed kotouče, kde se nic nedotke... proboha to je inteligent...
Lak si klidně sundej na ostatních místech ředidlem, ale benefit antikorozní ochrany bude vniveč...
Gumidku, s tim inteligentem nebud tak zly. Nektere lidi to proste nezajima. Nemaji snahu a ani nepotrebuji nic vedet o technice auta. Jsou to uzivatele. Jeden muj znamy je schopny nalit vodu do ostriku klidne do motoru. Ale, jak otevre lebku, umi odooperovat nador na mozku. To bys cumel jaka je kapacita. Pritom kdyby Ti dovezl auto na dilnu, pomyslel by sis neco o debilech...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.