Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Auto přestalo jet

Od: kolemjdouci odpovědí: 8 změna:

Zdravím, stala se mi, že jsem jel s mojí fábii, když mi před prudší zatáčkou přestal jet posilovač. V první chvíli jsem se pěkně lekl. Již se mi to jednou stalo před mnoha lety a stačilo vypnout zapalování, znovu nastartovat a fungovalo normálně. Vypl jsem zapalování, chci nastartovat a auto mrtvé, ani kontrolky se nerozsvítily. Zapl jsem výstražné, kontrolky nic, ale když jsem vylezl z auta, tak výstražné blikaly. Po tak 10 minutách jsem zkusil nastartovat a auto normálně startovalo, ale posilovač stále nic. Svítila žlutá kontrolka, jsem přesvědčený, že kontrolku dobíjení jsem neviděl svítit, ale třeba jsem měl tunelové vidění. Protože jsem to měl domů 10 km doufal jsem, že dojedu, tachometr nic neukazoval, otáčkoměr byl stále na 3000 otáčkách at byly otáčky jaké chtěly. Ujel jsem 3 km a auto začalo ztrácet totálně výkon, tak jsem ho odstavil. Co byste tipovali, že tomu může být?

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Pokud chvíli ani nestartovalo, ani nesvítilo, tak se musí začít kontrolou elektriky. Baterie, dotažení svotek, plechové pojistky u ní, kabely z + i -.

04.08.23 13:47

---

 

olinl

0x

Na začátek kontrola vodičů, spojů(konektorů), relátek, pojistek a "napíchnout auto" na lepší diagnostiku.

 


0x
Ja bych vokouk kontakty baterie pak tavný pojistky co sou na baterii pak bych to natočil pustil tlumený světla a změřil dobíjení jak ukáže míň jak 13.8V maš problém s dobíjením
bery*
Hlavně to dobíjení měřit i po řádným zahřátí altiku a i v otáčkách, u několika aut mám zkušenost, že se dobíjení jevilo po startu v pořádku a po zahřátí regulátor přestával budit, respektive jeho proud nestačil k dobíjení a zároveň nesvítila kontrolka. S odstupem pár let jsem svojí polovičku takhle jel odněkud zachránit dovozem nabitý baterky 2x nebo 3x (felda a pak fabka), když jí přestalo hrát radio a rozsvitily se kontrolky abs/pytle/volantu a pokoušela se to "opravit" vypnutím a zamýšleným startem motoru... Když nad tím tak přemýšlím, přijde mi, že jak v naší rodině, tak v okolí mezi známými obdobnej problém s dobíjením potkal vlastně víc jak polovinu aut a to určitě ne o všech případech vím.

 


0x

Možná vada odlehčovacího relé 18, vada na svorkách 30 na vedení vnitřního kabelového svazku (relé, pojistky, spínačka, 30cítková přípojnice na relaty v krabičce (červené tlusté dráty).

Vadný akumulátor.

 


0x
Manželce se stalo to samé, přestalo i brzdit. Tak mě napadlo, že to zkusím vypnout a znova nastartovat a bohužel,jen cvakalo, takže odtah. Přitom bylo několik popojizdek a startovalo normálně. Baterie doma 9V takže ihned dobít a zase to jelo,ale dle palubního PC dávalo dobíjení málo.Alternator ko, baterie to přežila.

 

kolemjdouci

Tak je odejítý servo řízení a diodový můstek.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]