Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Hybrid do 600.000?

Od: rotorod® odpovědí: 15 změna:

Zdravim,

jsem neznalec a budu rad za vaše rady.
Teď mam dacii sandero, chci něco z větším kufrem a libi se mi takove ty vyšší vozy typu SUV.
je na trhu něco (klidně u činan) co má hybrid (ne na nabijecí kabel, ale že se baterie dobiji za jizdy, něco jako RAV4) a stojí kolem 600-700tis? Klidně bych šel do ročního vozu, ale uplnou ojetinu asi nechci. Ikdyž kolega si dovezl z německa 4roky stare auto a spokojen. Ale to asi musi clověk tomu rozumět.
diky za rady

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


4x

A teď mi řekněte, co od toho nenabíjecího hybridu očekáváte, co Vám to jako přinese?

Právě snad jediná Toyota RAV4 dává nějaký smysl. Jinak snad každý jiný hybrid stojí víc než slušná nafta, ale z hlediska úspory paliva nic nepřinese, respektive návratnost je "nulová". Prostě hybrid v beníznu bude mít spotřebu 6,5l/100km (kdyby ten stejný model nebyl hybrdi, měl by spotřebu třeba 7l/100km) a stejně velké a těžké auto v naftě bude mít reálnou spotřebu 5,5l/100km..i bez hybridu.

Jediné co by to mohlo přinést je dražší servis, to ano..

zrzek
Můj hybrid honda crv žere po městě a okreskach 4.5-5 litrů benzínu co tam máš dál.
makak
#Martincakl Aby měl hybrid spotřebu 6,5l/100,musel by jezdit jenom dalnice. A to tazatel předpokládám nejezdí.
Když koupi klasickou jednoduchou hybrid Toyotu, vyhne se oproti nafte srandam s DPF, EGR, turbem, vstriky...
Radši odepisuj na příspěvky o byciklech, tam tomu asi rozumíš...
zrzek
Makak přesně tak.

OK tak to je druhé auto které má spotřebu +- stejnou jako diesel...(a cena Hondy CR-V je 1,1-1,4mil Kč+ pokud se bavíme o novém autě).

Naprostá většina hybridů je ale ekonomický nesmysl.

makak
Takovou spotřebu bude mít i každá toyota, takže i ta corolla v ceně dieselové oktavky.
zrzek
Martincakl ,zase špatně honda crv nová 850000 Kč

Já to ale myslím tak, že (pokud to výrobce daného auta ještě vůbec umožňuje), porovnejme verze benzín/diesel vs. hybrid tedy spotřebu a ceny a pak prostou návratnost.

Třeba u té Hondy CR-V to nelze, co jsem se koukal, všechny verze co Honda vyrábí jsou ve full hybridu.

U Peugeotu se P3008 diesel vs. hybrid cenově liší o 200tis Kč. I když tedy budu optimista a budu u diselu počítat spotřebu 5,5l/100km a u hybridu 4,5l/100km, tak se ten cenový rozdíl vrátí nejdřívce po cca 104000km..., to je ale velmi optimistická hodnota, prakticky to bude ještě více km.

zrzek: Tak si Honda musí na web dát reálné ceníky a ne ceny které neplatí. To ale pište na jejich adresu.

P.S.: Za 850tis to je moc hezká cena. Otázka je třeba u mne, jakou spotřebu to auto má po dálnici. Za rok najedu z toho "mixu" co jezdím tak 40-50% po dálnici.

 

mathew

0x

Rok starý Fiat 500 se dá sehnat za něco přes 400 tisíc. Pokud chcete něco velikosti RAV4 tak konkrétně ta RAV4 se dá sehnat od 900 tisíc. Za 600-700 tisíc je Corolla. Pokud nevyhovuje tak nezbývá než buď změnit požadavky a nebo rozpočet.

 


Chapu

a np duster co chysta verzi benzin+lpg+hybrid to taky bude oničem? Takove nějake podobne auto by se mě taky libilo, ale pokud nechci čekat tak z hotovych aut asi nikdo nema takovou kombinaci?

 

paveldvorak

0x

Vážený rotorode, já bych na místní kritiky toyoty nedal...

Toyotácké hybridy poslední generace můýže kritizovat jen ten kdo tím nidky nejel...benzinová 2.l rav-ka je líná, protže nemá turbo...2.5l benzinový motror v hybridu + 2 elektromotorky dávají auto slušnou dynamiku ...a po městě lehkou nohou to ukazuje 2 - 2.5 spotřebu, převodovka po prudkém sešlápnutí nehučí jako u starší generace...doporučuji navštívit dealera a tu ravku důkladně prozkoumat a domluvit si zkušební jízdu...budete překvapen, jak výkonem tak spotřebou a komfortem, jedinou vadou pro vysoké řidiče může být omezená možnost polohování volantu...jinak sjem na nové RAV-ce nenašel nic špatného

Toyota RAV4 špatná určitě není a v reálném provozu má spotřebu o cca 1,5l/100km nižší než Honda CR-V l. Ale jestli jde sehnat do 600tis, to nevím.
Kamarád ji má a velice si ji chválí. Po městě jezdí snad do 4l/100km a kombinovanou spotřebu nemá o moc vyšší a to jezdí opravdu hodně.
paveldvorak

ročník 2019 se základní výbavou sežene za 800, roční auto za milion a něco

 


0x

Co je vas ciel? "lacno" jazdit? Tak to vas sklamem, co usetrite na palive, to preplatite na servise a opotrebovani akumulatorov. Oproti autu so spalovacim motorom je toto nasobne zlozitejsi system a cim viac prvkov, tym vacsia sanca, ako sa nieco pokazi a aj spravit diagnostistiku znamena ist do servisu danej znacky. Na lacne jazdenie si kupte nieco, kde zakladne opravy urobi aj garazovy mechanik z vasej obce.Az vam to napise "error 508, visit service", tak budete smutne pozerat.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]