Nejste přihlášen/a.
Stndartně doporučovali stříkačku PETROLEJE ne nafty a oleje. Petrolej, pokud jsou kruhy zakarbonované tak karbon uvolní. JInak silně pochybuji ,že pokud se stříkne tak 5-10ml petráku do každého válce že to odvaří katík. Olej pak na změření tlaků.
Není to bílé díky LPG? špatná plyn? tuhle jsem měnil tlumič, po cca15-20km jsem vrtnul tlumič a z něj vyteklo snad půl litru vody! (ale na dvoulitru BA+LPG)
Tohle se ale týkalo spíše motorů , ne motůrků ze sekaček na trávu implantovaných do osobních aut. Prostě z etapy kdy auta měla normální motory a jen vyjímečně nadopované turbem...
Po prvním startu zbytky naprskají na mřížku a jak se kat ohřeje, tak to začně hořet (bude probíhat katalytická reakce). Načatá mřížka kor u HTP AWY prdne a jak známo u HTP, tak ty zbytky katu se prohání motorem. Plyny totiž pulzují. Nefoukají konstatně jedním směrem.
Víme?
Leda u této procedury kat vymontit a plyny nechat střílet a vyprskat dopředu před auto po odmontování
stěny.
Jo. Naftu s olejem a katalyzátor bude v haj*lu. Co to je za rady? Nějakej dědek co opravoval v Liazu?
Sorry jako, ale dnešní auta se dělají jinak.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.