Nejste přihlášen/a.
ono ještě záleží, kudy chcete jet. Třeba v Německu by vás asi dál nepustili, v Rakousku s tučnou pokutou.
I kdyby ty pneu vydržely, na toto auto čeká rakouská policie , odebrané značky a doklady vrátí po přezutí a zaplacení pokuty
A tam mají jaký limit na pneumatiky? Jaký vzorek a stáří?
Pokud nemá červený auto, nejezdí jako prase, používá aplikaci váze, tak abych pravdu řekl, tak za poslední roky se dokážu policejním kontrolám úspěšně vyhýbat
Kokossi - nepište kde se díky vaze vyhýbáte pokutám, ale raději napište kudy jezdíte, abychom se mohli vyhýbat ne pokutám ale nebezpečným ... na silnicích jako jste Vy!
To tazatel na takové bych se bál jet nejen v tuzemsku cca 100km daleko , natiož pak ještě dál, navíc do zahraničí ! O jízdě po dálnici s takovou pneu? O tom bych neuvažoval ani ve snu! Max jeden až pět km po okresním mětstě za prací a to bych se taky bál!
limitem je rakouský policista
pokud ON dospěje k závěru, že pneumatiky nevyhovují, ON rozhodne na místě o konkrétním opatření...pak si můžete najmout advokáta který se specializuje na služby řidičům stíhaným v rakousku ve správnínm říézení
doporučuji sjednat si k tomu předem pojištění právní ochrany
A když budou brzdové destičky před smrtí, ale bude tam ještě milimetr až dva materiálu, tak taky pojedu Alpy, že? Proč nejet, když se tohle moc nekontroluje. Až po nehodě.
To, že jsou destičky na výměnu, člověk většinou stejně pozná až když mu začnou pískat..
Ale teď reálně, vy jste někdo schopní z fotek zjistit, jestli je tam 1, 2, 3 nebo 4mm vzorku? Podle mě tam 2,5-3mm vzorku bude a s tím bych se opravdu nebál jet. Ale zase na druhou stranu nejsem žádný závodník...
Ano i z fotek jde hloubka vzorku určit celkem přesně.
I brzdový obložení nemusíš čekat až začne skřípat plech, ale zvenku je tlouštka obložení u většiny aut vidět skrz kolo a zevnitř taky, buď nájezd nebo sundat kolo abys viděl na vnitřní desku (která se obvykle sjíždí víc).
Ne na zimních, ale na celoročních a měly 2x5 a 2x5,5mm vzorek. Sjeté jen okraje (protože geometrie), takže za mě bez problémů..
Ta geo a sjetej kraj neni celkem OK ale dost problém, taky proto to takhle prdlo. Na fotce neni guma s 5 mm vzorkem ale sjetá na hadr
Sjetá na hadr na krajích ano, ale hlavní dezén měl přes těch 5mm. Proto říkám, že za mě (a i dle zákona) ok.
prevít Ne na zimních, ale na celoročních
Asi neznáte legislativu? Česká kegisklativa NEZNÁ pojem celoroční pneu! takže je to ZIMNÍ pneu a je označena dle zákona -vločka štíty , MS atd -A co je že v Itálii zrovna v létě na zimních je o fin. postih . Naví že je uprostřed vzorek 5mm a okraje sjeté na méně než je opět stanoveno zákonem je o zadržení ORV, v Česku .Takže raději nic nepište! zejména pokud jste sebevrah a hazardér když jste jet s takovou pneu co jste dal na foto do ciziny!
Se zimní pneu v Itáli v letním období to je tak, že zimní být může, ale rychlostní index nemůže mít snížený, ale musí být minimálně stejný jako požadovaný pro letní pneu, tedy auto s letníma V musí mít tu zimní taky s indexem V. Zimáky jsou většinou T nebo H, tak to do Itálie nesmí. Sranda na jaře kdy v Alpách ještě sněží ale dole už je vedro a už to je datumově "letní období", to aby jeden vozil druhou sadu a za Brennerem přezouval Celoročky mívají index vyšší proto do Itošky můžou i když označením to je "zimní"
Hloubka vzorku je legální = víc jak 1,6 všude je tam určitě, problém můžou být ty trhliny pokud jsou až do kordu. Za sucha je tohle v pohodě tam problém není, ale za mokra je to už o hubu a na dálnici v letní bouřce když je víc jak 1cm vody už to je vyloženě o průser - jak už jsem psal, buď jet jak šnek a riskovat náraz zezadu nebo jet rychle a riskovat že to zaplave. Tohle umí zaplavat i v 70kmh. Brzdění za průšvihem kdy to na mokru ze 100kmh zabrzdí tak o 50m dál než nová kvalitní pneu (kterou je třeba u ostatních aut předpokládat) znamená že při 100 kmh je 80m odstup málo (reakční doba vteřina + rozdíl v brzdné dráze), = nedobrzdíš a pokud neni kudy prokličkovat tak naboříš do těch před tebou. A letní bouřka přijede a seš v ní, než dojedeš ke sjezdu tak to musíš projet nebo dělat kuželku
V tomhle případě ti je ESP úlně k h. Jak je na silnici 1 cm + vody tak buď jedeš 70 nebo plaveš. Ale uznávám že při krátkým zaplaváním to lamu dokáže zachránit od hodin a svodidel. Brzdnou dráhu stabilizace i ABS naopak ještě prodlužujou, jediná výhoda je že lama co to zadupne neztratí kontrolu ale může pořád i zatáčet. Krásně to je vidět na štěrku nebo v mazlavý nasolený kaši kde s ABS jede furt a nebrzdí to.
to jsem nechal smazat s omluvou - ale díky, že jste to připomněl... mám se vám příště také připomenout?
Můžeš Ale doufám že to nebude potřeba, abych myslel a přitom h. věděl a ono to nakonec bylo úplně jinak Taky se mi to stalo, tak jsem s hodnocením podle prvního dojmu opatrnější...
Když se to smázlo tak zmizelo i to že jsi se mu omluvil
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.