Zdravím,dala jsem vyčistit mechanicky dpf filtry po 50km se mi opět rozsvítila oranžová kontrolka.mam Subaru outback boxera 2014.uz jsem zoufalá.prosim poraďte
Dokud auto nevobleze rakouskej policajt s bílou rukavičkou
Poloamatérský čištění DPF = šmejdi a vyhozený prachy. Buď vypálit příp. chemicky, nebo novej. Plus dát do pořádku motor celkově, jinak se ucpání rychle zopakuje i u novýho. = Naftu s DPF pořídit novou a včas = při náznaku konce DPF/ vstřiků atd. (ca200kkm) se toho zbavit.
asd1
A "díru" místo filtru často auto pozná a padne do chyby
Čištění filtru je k ničemu. Je nutné zjistit příčinu jeho zanesení a neprobíhajících regenerací. A příčin může být mnoho - špatná čidla diferenčního tlaku, vadný termostat, nefunkční žhavení, ježdění pouze krátkých tras... Filtry dnes čistí kdejaké pako a je to jen vyhazování peněz.
Pokud se DPF rychle zanesl, tak motor pravděpodobně hodně kouří. Je potřeba zjistit příčinu, často to bývá u přeplňovaných motorů (i malá) netěsnost v sání za kompresorem. Řidící jednotka má změřeno, že nasává dostatek vzduchu a tomu vstřikuje přiměřené množství nafty. Neví už, že část vzduchu uteče a pak motor kouří a ucpe se DPF.
Po vyčištění je nutné provést reset adaptačních hodnot. Bylo provedeno? Pokud auto neregeneruje je někde závada. DPF se zanáší nespalitelným popílkem, to pozná mechanik na diagnostice. Mechanické čištění je sázka do loterie, někdy prodlouží životnost. Po 50 km nemůže být zanešen, problém bude jinde.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.