Nejste přihlášen/a.
Tak pokud si dobře pamatuju, tak stejná otázka tu byla před pár měsíci. Superb má být manažerský auto oproti Oktávce, vznikl tuším tenkrát na popud Miloše Zemana. Je fakt, že ve trojkovém Supu jsem neseděl, ale seděl jsem ve dvojkovém a na to, že to má být tedy luxus, tak mi přišel interier nekvalitně zpracovaný, málo měkčených plastů, odfláknuté. Auto je to hezký, víc se mi líbí předfacelift, prostorný taky, ale díky kvalitě zpracování interiéru jsem prostě na superby zanevřel...
@jarin: Vuz vznikly na popud premiera Ceske Republiky? A jeste to ti supaci skodovacky takhle odflakli. To je opravdu perla!
jarin má pravdu. Ty sedačky jsou po léta tvrdé oproti jiným autů. Je jedno, zda S3 nebo O3.
Kvalita škodovek jde do háje.
Nejměkčí co jsem seděl měla Audi 100, Saab 9-3, Peugot tuším 406. Vše plyš.
K2: Tak si o tom něco zjistěte. Na popud Miloše Zemana vznikla Octavia Long, protoze si přál, aby politici jezdili v autech tuzemské výroby. Z toho pak vychází Superb, který přišel o cca dva roky později.
@jarin: Z umele na delku natazene octavie, ktera vznikala vyhradne rucne a kusove v Cesane vychazi Superb? Dalsi Vase perla!
Superb vyšel ze stejného modelového roku passata.
Octavia 1 Long bylo něco jako Laureta Felicia. Pokus o pár prototypů bez budoucnosti vzhledem k VW modelům v nabídce.
@gumidek: S Lauretou bych to nesrovnaval. O1 Long byla (je) sice "kusovka", ale alespon fabricka. Laureta byla soukromy pocin a nemela se Skodovkou nic spolecneho (narozdil od predchozich prodlouzenych favoritu).
K2: Ano, gumídek má pravdu, že Superb je vlastně Passat. Ale myslel jsem to tak, že Zeman chtěl manažerský auto pro politiky a Škodovka pružně reagovala tak, že vytvořila prodlouženou Oktávku. Z té pak vychází Superb, který je na platformě Passata a nahradil ji. Koneckoncu to, že to auto chtěl Zeman jsem si nevymyslel a je to řečený jak v tomto videu tak i v tomto článku.
Ale já chápu, že jsem se dotknul Vaší oblíbené značky auta, kterou před barákem leštíte tak, aby byla hezčí a lepší jak ta sousedova, takže cokoliv řeknu nebo napíšu bude špatně. :D Takže bych tímto tu diskuzi ukončil.
@jarin: Ne, z prodlouzene Octavie opravdu Superb nevychazi. Tim, ze tuto blbost budete stale opakovat se to nestane pravdou. Ani ji nemohl nahradit, kdyz se jednalo v podstate o zalezitost jednotek (desitek?) kusu.
z mého pohledu se do obou leze jako do vany..to je můj pocit bo po 40 letech v koncernových vanách jsem přesednul do japonského SUV...pro mne je luxusem lexus...to 3. superbéčko nemá navíc ani ten deštník který se dával do 2.
Takže pokud přesednout tak do něčeho, co má sedadla na úrovni prdele stojícího chlapa...otevřu dveře, otočím dovniř karoserie prdel a sedím
Když nahází kouřový skla, spoiler a nechá čipnout motor aby šlehaly plameny z výfuku a brumlavej zvuk jak u pětilitru, tak bude o třídu jinde než Su 3 a navíc bude mít spolehlivou techniku. Za ušetřený chechtáky má permici do solárka na několik let.
Chce to jen zapnout mozek
No jo, ale každej máme jinej mozek. Já bych zase neutrácel za grilování sama sebe v solárku nebo se koupal v teplejch chca... v bazénech se stovkama lidí.
Každej utrácí za svoje věci, které nám dělají radost a jsou pro nás důležité.
Za mě jak Superb 3, tak i Passat B8, jsou velkým krokem zpět v kvalitě i komfortu, a za ty peníze absolutně nestojí. Předchozí generace byly prostě lepší, snad kromě motorů - 2.0 TDI 110 kW bez AB i 1.4 TSI jsou výborné. V O3 jsem neseděl, takže nemůžu srovnávat, ale pokud chceš komfort, tak Audi, případně se vymaň z koncernu a zkus MB - Cčko úplně stačí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.