Nejste přihlášen/a.
Ahojte, obracím se na vás s věcí, kterou já a další lidi vůbec nechápeme.
Octavia II neprošla stk skrze to že zadní parkovací brzda fungovala jenom na jedné straně.
Paráda vyměníme kabely, odvzdušníme a seřídíme - pořád to stejné. Tak jsme daly i nový třmen a pořád nic.
Aktuálně je pravá zadní brzda kompletně nová od ABS až po konec - trubky,hadice,kotouče,desky,třmen i kabely a pořád to stejné.
Ironie na tom je ta, že ta brzda přes pedál brzdí na výbornou totožně s levou, ale ruční brzda ikdyž je seřízená a jasně vidím na třmeni že je pakna na doraz - tak pravá pořád brzdí 5x méně jak levá (dle STK). Třmen je venku a po zatažení ruční brzdy vyjede o půl cm. Třmen krásně chodí a všeobecně nikde nevidíme problém -
Odvzdušnujeme přes diagnostiku, pak přes diagnostiku protáhneme i přes ABS, zase odvzdušníme tlakem 2bary - přes ten třmen prošlo min. 10l brzdovky a ani jedna bublinka.
Nějaký rady? V pondělí bych zkusil vyměnit brzdový válec, ale za mě to je blbost - to by byl problém na nápravě a né strana..
Parón pane, půjdu se převléct z montérek do kvádra a budeme se bavim jak študovaní inženýři. né vážné rozumíte - rozumíte.
btw příště nemusíte dělat chytrého a přispět do diskuze - jako třeba užival olinl který přišel na závadu - prohodily se vratné pružiny a začalo to brzdit přesně obráceně.. Přitom to jsou oba nové originální třmeny a jedna pružina je jak blato...
Pokud jsou provozní brzdy OK tak se zaměř jen na díly té "parkovací". Máš tu brzdu v elektrice nebo jen páka vedle řidiče a lanka? (ono je to víceméně stejné)
U auta s pákou vedle řidiče se podívej pod loketní opěrku, jestli jsou oba bovdeny na svém místě ve třmenu. Jinak by to mohlo být tou vratnou pružinou na brzdovém třmenu-rozdílné síly pružiny-rozdílné přibržďování. Jinak pokud jste odvzdušnili/vyměnili kapalinu jen na té domělé špatné straně, tak odvzdušnit i tu druhou stranu zadních brzd. Ale předpokládám, že jste měnili kapalinu kompletně.
Klobouček, to se pozná expert. Opravdu to je špatnou vratnou pružinou - přitom to jsou oba nové origo třmeny..
mirda-měl jsem to samé u Felice, provozní brzdy OK, "ručka" mi přibržďovala na jedné straně dřív a bylo to vratnou pružinou na konci v brzdovém bubnu. U Feldy a Favoritů je to sice trošku jinak vyřešeno, ale ta vratná pružina pokud není stejně dlouhá nebo "tvrdá", případně je zlomená, tak to potom rozdílně brzdí. Vyměnil jsem taky kde co a odvzdušňoval, vytáhnul jsem nakonec bowdeny a porovnal je, jedna pružina na nich byla kratší, tak jsem ji prodloužil/natáhl aby byla stejně dlouhá jako ta druhá a ejhle..
gumidek-jak čteš, tak i nové díly mohou být rozdílné(viz. tazatelova odpověď). Taky už jsem párkrát koupil věc na auto a nebylo to OK..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.