Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Evidenčka na zničeném vozíku

Od: doutnak® odpovědí: 14 změna:
Ahoj..Kamarád mi dá za přepis dost zničený vozík Agados..Je starý 4roky, ale dělá zednické práce, takže byl neustále přetěžován..Je doslova do vrtule pokroucený a bočnice také..blatníky pryč.Kamarád nevěří, že na evidenčce kvůli přepisu by to nemělo vadit..TK je zatím platná a je opravdu dost pokroucený a dobitý..To by ale při evidenčce řešit neměli, ne? Díky za radu bez rejpání
doplněno 13.06.23 16:18: Opravit to dokážu, ale ne do týdne samozřejmě..Jde o to, že nabídka je časově omezená..On je schopen ho vyhodit..Což je škoda, nee Takže cílem je to rychle přepsat, než ho vyhodí..a k tomu je samozřejmě potřeba ta EK.

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


4x

Na evidenčku bez problému, klidně ho tam dotlačíte ručně.

á mám STK 200metrů

...dotlačíte ručně, nebo odvezete na rudlíku, jako náklad.

 


2x

opravdu to nevadí - jen tam musíte nějak vozík dopravit - na jiném větším vozíku nebo podválu...


doplněno 14.06.23 08:27:

není asi problém to dotlačit rukama - ne? :D pro klid duše... a pojištěné to máte, kdyby vám ruce upadly...


Já mám STK 200metrů od domu, takže mám v plánu riskovat a být pirát silnic..Svítí to! Přeprava je na mých bedrech..Jak jsem ho tam dostal už je snad nebude zajímat...ikdyž dovnitř vjedu asi se zapřáhnutým vozíkem..Ale odpojit ho tam klidně můžu
asd1
Jmlc jak pro klid duše? Je jedno jestli to bude tlačit nebo to potahne autem. Spíš naopak pokud vozík nemá pojistku tak zapojeny za autem = souprava a škoda jde z ručení auta ale když bude tlačit samotny vozík tak škodu zaplatí že svyho.
Podobně technický stav, nevyhovuje = vozík nesmí na komunikaci a ne že tlačit ho můžeš...

Tak to by bylo asi na diskusi a právní rozbor...

Víte, jaká škoda se platí z povinného ručení vozíku? Konkrétní případ?

jmlc, konkrétní případ buda asi složité doložit, páč já asi před 5-8 lety kontaktoval asi 5-7 velkých pojištoven ČKP garanční fond s otázkou, kolik % škod se hradilo z pojištění z přívěsného vozíku. Po sáhodlouhém vysvtlování mi sdělili, že je to v řádek desetin procenta. Nějakých 0,1%, spíše méně.

Páč vždy protlačují, že se jednalo o jízdní soupravu a likvidace šla z ručení auta.

asd1
Připojený vozík = souprava. Samotný vozik = vozik. Sporný může být případ kdy se vozík utrhne z koule a něco nabori tam nevím jestli škoda jde ještě za soupravou nebo už za samostatným vozíkem.

as, utržený vozík je stále souprava. Začátek nehodového děje, jsou spojená vozidla.,

Za doby mého likvidátorství jsme řešili škody vozíkem jedině samostatným

- tj. manipulace vozíku rukou třeba chybným zaparkováním vozíku - nezajištěním. Vozík jako takový škodu udělá jedině kvůli chybnému zajištění při parkování samostatného vozíku NEBO při manipulaci s ním - když ho jdete napojit na auto, ale vypadne vám z ruky... a samozřejmě způsobíte škodu jiné osobě.

A to je podle mého názoru právě tento případ - když tlačí "bez TK", způsobí škodu - těžko prokazovat, že to bylo z důvodu prošlé TK ...


Ten vozík má pojištění i STK a svítí.Je jen bez plastových blatníků a je hooodně zkroucený od překračování nosnosti..Sajtny taky na hadry..Jen mě ostatní přesvědčoval,že v takovém stavu neprojde ani evidenčkou..

Není žádný problém...

asd1

Můžeš si předem zjistit v manuálu pro TK co EK vozíku obsahuje, napadá mě snad jen pokud je zvohejbanej tak nemusí sedět rozměry.. Jinak musí sedět štítky, rozměr kol atd. technický stav jako takový se neřeší..

 

makk

2x

Na evidenčce kontrolují VIN, barvu, rozměry pneu..., ale stav je nezajímá. Jen mu nesmí nic chybět.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]