Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vliv zpomalovacího prahu na přední nápravu

Od: jarin® odpovědí: 6 změna:

Zdravím, přátelé.

nedá mi to a musím se zeptat, jakou mají tyhle zpomalovací prahy na fotce negativní vliv na přední nápravu u auta. U mého auta, kde mám celkem tuhý podvozek a zvlášt vrchní ramena tam odchází celkem dost...který jsem nedávno měnil. Projíždím těmahle kráskama fakt krokem, ale stejně by mě zajímalo co dostává víc zahulit, jestli třeba ty čepy na ramenech nebo naopak spíš tlumíče.

Jezdím teď od holky a bydlí tak perfektně, že když se vracím domů, tak mě navigace včera navedla touto ulici, kde je těhle prahů asi 6. Vnitřně jsem za to auto brečel. Tak přemýšlím, jestli kdybych tam od ní jezdil častěji nějak, jestli se nepodívat na mapy a radši to třeba nějak objet přes město, nebo prostě jinou ulici.

A na té fotce je přesně ta ulice. Díky!


 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x

Pokud přes to nejezdíte jako prase, žádný negativní vliv to nemá. To už někdy bývá horší jízda po běžných neudržovaných silnicích.

Nevím, co máte za auto, ale já mám velmi tvrdý podvozek a tohle přejíždím prakticky bez zpomalení, akorát musím mít zatnué zuby, abych si nepřekousl jazyk . Přední náprava zatím vydržela přes 1/4 milionu km.


A co máte za auto? :D Já mám Alfu 147 a jízda přes nerovnosti, nebo přes koleje to není nic příjemného. Můj mechanik ji říká "kostitřas" :D

No dobře, přiznávám, že je to ode mne trochu podraz, moje auto je na to tak trochu dělané a musí vydržet o dost víc. "Jeep cherokee liberty" (2,8 TDI).

 


1x
Jsou horší a lepší, ale prakticky každý práh ničí auto. Dokud jsem měl vyběhané tlumiče s najetými 300 tis. km, tak jsem přes ně v pohodě bez rány přeplul i 40, stačilo těsně před prahem přibrzdit a zase pustit, tím se předek auta nadzvedl a práh jsem ani necítil. Ale s novými tlumiči, nebo novějšími auty je to děs i když se jede krokem. Nesnáším je. Nepotřebuji práh, abych jel opatrně tam, kde je to potřeba.

 


0x

Tady máš ještě dobrý, že to je jen zešikmený. Ve Vrchlabí někdo vymyslel udělat "schůdky". Takže přijíždíš do centra a tři schůdky nahoru, před náměstím tři schůdky dolů. O kus dál něco podobnýho co u vás a potom ještě vyvýšený přechod pro chodce.

Dříve tam ještě byl zpomalovací pruh, vydlážděných asi sto metrů, ale schválně vydlážděných křivě, takže na dvojku to bylo rychlý. Naštěstí si lidé tak stěžovali, že skrzevá hluk se nedá v okolí vůbec vydržet, tak to asi po roce vykopali a normálně vyasfaltovali.

 


0x

Nejvíc dostávají zabrat silentbloky, které každou nerovnost a chození ramen vypružují. Pak až tlumiče a čepy skoro vůbec. Když nefungují silenbloky jak mají, tak to vypruží tvrdej čep, kterej se tím vybouchává.

Nejhorší jsou spomalovací poklice

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]