koupil jsem si před mšsícem křovinořes parkside lll 4v1 celou sadu motor běžel hezky i svižně než jsem ho pujčil a nalily mi do něj naftu ,, motor jsem vyčistil dal do nějh benzín z volejem benzín mícham podle míchací flašky přimo od křovináku která k tomu byla ,, motor jsem zkoušel nastartovat on vždicky chytil ale nachvilku a čoudil jak blázen no a pak jsem ho chtěl nastartovat a šlo strašně ztěžka tahat za šnuru jako kdyby byl přidřený tak jsem sundal hlavu vše jsem očistil vše bylo v pohodě koupil novou svíčku složil ale furt stejnee nevím už čim by to mohlo byyt poradte prosiim
Vyčistil jsi karburaci, všechny hadičky, filtry, vypláchnul nádrž a podobně? Sundej výfuk nebo sání, abys viděl na válec. Jakmile uvidíš nějakou rýhu, je to konečná a můžeš si jít koupit novej vehement.
Nezmoklo to? Zmokla mi sekačka a oreznul rotor zapalování!A pak s tím nešlo hnout, ptž.orezlý rotor drhl o cívky statoru..Může být v háji i spojka rozběhu..a tím pádem při tahání roztáčí te i hřídel pohonu..Mrkněte, jestli se to při startování náhodou neotáčí
Pokud jde ztuha natahování, pak zkusit točit bez svíčky, tedy bez komprese. To musí jít točit velmi snadno a za tohoto stavu se dá dobře hledat, kde to vázne.
Pokud to jde bez svíčky lehce a se svíčkou moc ztuha, pak by mohl být ucpaný výfuk, nebo sání. Jednou se mi stalo, že tenké trubičky výdechu výfuku zavíčkoval nějaký hmyz. Dost dlouho mi trvalo, než jsem takový nečekaný problém objevil.
Tak potom posilovat. A nebo se vám se zatížením nějak blbě svírá srartovací šnůra. nebo buben. Člověk přece při tahu cítí, jestli překonává zdravou pružnou kompresi, nebo drhnoucí tření.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.