Nejste přihlášen/a.
To se nekupuje na motor PSA nebo Fiat ale dle jiných parametrů a je velmi pravděpodobné, že vám nebude fungovat! dotaz kilik kablíku na ni máte a kolik bylo na originálu a barvy?
Jinak všeobecně třeba originál z motoru PSA zyp LFY (1,8i16V 81 kW) měl 2x hnadý a bílý a fialový.hnědé vyhřívání jeden + druhý - a zbytek -jeden na ŘJ a druhý opět - a další už nevím. Jinak už zde něco podobného řešené, cca měsíc zpět!
Dám ti příklad. Lambda Favorit monotronic LSH24 a Felicia MPi Simos LSH25.
Obě Bosch, obě stejné tělo i závit, obě stejná délka kabelu, obě stejný konektor.
Rozdíl je v tom, že mají jiné topné tělísko. Favoritácká topí kontinuálně stále a Feliciová má menší odpor a topí v pulzech. Výhodou je u topení v pulzech s malým odporem rychlejší náběh a funkce.
Když takovou dáš do Favorita, tak se rychle spálí po pár km a jsi bez topného tělíska a lmabda za 2000kč vprd*l*.
Takže to zkus. Maximálně to nebude fungovat jak má a nebo ji rovnou odděláš.
Dále pak hloubka toho nosu za závitem, jak čuchá v trubce spaliny, zda je stejná nebo stejně dírkovaná, ale to je asi detail. Je vhodné použitou očistit v ultrazvuku. Nemáčet celou. Jen ten nos.
Asi bych dal destilku nebo nějaký snadartní mycí roztok ve slabé koncentraci. Tam nejde o čištění kapalinou, ale o ty mikrovibrace a uvolnění saziček na sondě do kapaliny.
Při své funkci senzor vyčnívá do proudu výfukových plynů a jeho tvar je přizpůsoben pro plynulé obtékání okolo, zatímco druhá (vnitřní) platinová elektroda je v kontaktu s okolní atmosférickým vzduchem. Měří se zbytkový kyslík, který zůstal po procesu spalování.
Proto bych jí celou neutopil. Bordel jde hned. Výsledek bez záruky. Je to 50:50. Lepší novou a správnou.
Je to hezké co píšete ale není to pravdivé.každý motor má jiné parametry tudíž byt pasuje závitem, byt pasují dráty + jejich barevné značení přesto to nelze jednbnoznačně použít ně všechny motory! Jen u PSA je motorů o objemu 1,4 (přesněji 1360) ccmasi deset typů a každý nmá jinou řídící jednotku ! natož pak záměna z jedné 1,4 od PS do 1,2 od fiata? Ale pokud víte že jsou stejné dle závitu a 4m kablíků, pak směle do toho a neptejte se.
Jinak, konkrétně kyslíkové sondy (lambdy) se dávají nejlepe druhovýroba kterou spousta lůidí nazývá originál= identická jako montovaná v prvovýrobě. Tzn kldyž je z úprvovýroby Bosch 123654 pak ND by mělo být opět jen Bosch 123654.Pokud se pak použije třna od Denso s označením 987456=není zaručena její 100% funkčnost! Ale myslím, že Vám je zbytečné toto vše ptát když "víte" že pro různé motory jsou všechny stejné.
Se zdá že to máš trochu pomotané-LFX je 1,8i-74kW a má jednu lambdu, KFW je 1,4i 55kW a má dvě lambdy před a za katem!
Oem čísla se liší pro LFX je 1628 AA nebo E 144001 a pro KFW je to 1628 KV nebo E144003 před a za pak 1328 NY druhá je stejná jakom před.
takže ono je m ožné že to z jednoho na druhý jakž takž fungovalo ale nebylo to optimální a je otázka jak dlouho to vydrželle nebo spíš jaký byl rozdíl spotřeby paliva, páš asi nedávali navzájem stejné hodnoty jak by měli! ale to nejdůležitější-bylo to pro dva různé motory jednoho výrobce=tedy nejpodstatnější rozdíl!
Pochopte konečne,že rovnaké konektory,rovnaké závity neznamenajú aj rovnaké vnútorné usporiadanie a ovládanie. Lamda v sebe nemá naprogramovaný čip, ale je skonštruovaná na určité ovládanie kedy sa to v nej zopne, aké signály bude posielat pri okysličovaní. Vyhrievanie sondy je len pre skorší nábeh správnej katalizácie výfukových plynov. To,že vnútorne to bude konštrukčne rovnaké je ako si podat tiket.
Máš v tom chais nebo kdo ví co jsi viděl a dokonce jsi mne zmátnul! Motor 1,8i -8V byl ve dvou výkonových variantách-66kw typ motoru L6A (XU7JP/K). Motor s výkonem 74kW pak označen jako LFZ ( XU7JP/LZ.) Další pak byly 1,8i16V 81kW LFY (XU7JP4 ) a novější pak byl s 85kW typ 6FZ a tuším že byl už z nové řady motorů EW.
Jinak jestli to asi nevíš citroen a peugeot=dyl koncern PSA dnes je to Stelantis protože...aAle motory v Peu a ctr jsou IDENTICKÉ a už OEM LS co jsem psal na oba motory ve 4 číslí sedí takže je pravděpodobné že budou byt ne 100% fungoval. Spolehnout se lae na to, že bude z pugy (ctr )fungovat ve fiatu?Utopie. fungovalo by to u motorů HDi=JTD...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.