Nejste přihlášen/a.
Tam jsou různé vyměníky tepla na spaliny, oběhová čerpadla a zpětné ventily.
G12 může při přehřátí udělat cucky nebo u Octavie IV rozlepit lepené spoje čel chladičů a výměníků.
Problém to je dle výrobce.
Proto používá G12EVO
Nepoužívá zastaralé G12++ a G13
...
Jak je to v praxi netuším. Ale sníženej průtok kapaliny je u moderních motorů problém vzhledem k těm několika výměníkům na trase a malým hadicím. Třeba Zetoru by to bylo fuk
Vyměň celou náplň za G12evo a hlavně dobře odvzdušnit povolením hadic nebo vytáhnutím čidla teploty a trpělivě pomalu dolévat. Nestartovat to hned.
V servisech se přípravkem u Octavie III odvakuuje přes nádobku expanzky a pak přepustí nová kapalina. Lépe pak zateče všude do hadic a výměníků bez vzduchových kapes.
Já bych to řekla takhle není špatná,(pokud není v motoru 20 roků a jsou vyčerpány inhuibitory koroze ... ) jen po některé motory může být velmi nevhodná-ale to platí pro všchny chladicí kapaliny!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.