Nejste přihlášen/a.
Zdravím, musí být auto při zvedání na nůžkový hever v dokonalé rovině? Už jsem strhnul dva hevery - jeden origo na závitu, druhý od auto kelly s nosností na 1,5 t (v "nýtu" viz fotka). Vždy si zastavím na rovině (auto bez ručky a s vyhozenou rychlostí stojí). Ale trochu šikmo asi bude. Zvedám kvůli přezouvání. Auto je FF 1,6 hatch 2005. Napadá vás, co bych mohl dělat špatně? Hever dávám pod prahy na místo dle doporučení výrobce. Není tam vyloženě šikmo, ale do vodováhy zase taky ne.
musí být rovně a to hlavně rovně podložený dole.. Tyhle laciný nůžkový plecháče nejsou moc blbovzdorný, je to z bláta.. Pořiď si něco bytelnějšího...
To by mohlo být ono, pod hever jsem dal dvě prkna. Ve vodováze proti sobě nebyly. Ale myslel jsem, že to nebude zas tak vadit, když ostatní zvedaj s heverem prakticky na šutrech. Nic, budu vyklízet garáž takže od příště už jen tam, tam mám rovinu jak víno. Díky.
Nejdřív jsem koukal jak puk, co píšete. Pak jsem si přečetl můj dotaz a došlo mi to. Když jsem psal "auto bez ručky a rychlosti stojí na místě" - tak jsem testoval, že jsem na rovině. Při zvedání mám samozřejmě zabržděno, plus si dávám před i za každý kolo cihly a ještě pod pro sichr podpírám (tam kde měním kolo) takovou touu podpěrou - trojnožku, co s sebou vozím v kufru.
Trojnožka neni jistota, jak je auto i jen centimetr nad ní tak při selhání heveru klidně propíchne práh a máš to dole
Praktičtější i jistější je jak sundáš kolo tak ho strčíš pod práh, příp. ještě přikryješ silnějším prknem aby nebyla mezera mezi podložkou autem..
Hever neni až tak o ceně ale o konstrukci.. Rovně musí být každý hever. Nůžkový s kolečkama musí mít možnost jezdit, když se kolečka zaboří do hlíny tak to klidně vylomí práh nebo se smekne (nezvedá po přímce ale po oblouku = táhne auto do strany)
Důležitý je i v jakým místě auto zvedat, hlavně starší shnilý prahy se prolomí dovnitř.
Slušnej "nouzovej" hever má třeba Ford, takový V s kličkou.
Laciná čína často propouští = jede pomalu dolu (platí i pro panenky) a hlavně pokud se zaboří kolečka a nemůže popojet tak vylomí práh nebo smekne (zvedá po oblouku a posun do strany musí vyrovnat popojetím) = musí být na rovné tvrdé dostatečně velké podložce
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.