Nejste přihlášen/a.
Kontrola hladiny je na místě, ale problém bude jinde - to by se nízký tlak oleje objevoval v náklonu nebo zatáčce kdy olej steče ke straně a sací koš si lokne vzduchu. "Pomalu v koloně ohřátý motor" to prakticky vylučuje, takže to bude v lepším případě vadný čidlo tlaku, příp. bouchlá ol. vana (přicpaný sací koš), a dost pravděpodobný jsou ojetý ložiska kliky motor nedrží tlak.. Řešení je dát hustej olej (s jakým ještě budou fungovat hydroštely apod. pokud tam jsou) a jezdit dokud to jede příp. prodat. Nebo sehnat jiný motor. Generálkovat motor je ekonomicky nesmysl, to jedině udělat sám za cenu materiálu... Příp. olejový čerpadlo nebo jeho náhon, tam teď nevim jak je řešený. Některý auta maj řemen v oleji a kousky gumy ucpávaj sací koš, jinde zas náhon čerpadla šestihranem kterej se vymačká = protáčí a podobný vyfikundace.
Základ je změřit tlak oleje, to nasměruje jestli jít po měření tlaku (tlak OK = dá se s tím jezdit) nebo po čerpadle/ motoru (tlak je nízký = nejezdit, hrozí zničení motoru během pár km)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.