Nejste přihlášen/a.
Podívejte se, historii vozidla si údajně můžete zjistit na CEBIA ale já osobně se domnívám, že s historií vozidel jdou dělat taková kouzla, že nějaké ověřování technického stavu je naprosto zbytečné. On není problém z totálky co měla strom mezi sedačkama, která předtim měla nájezd desetkrát kolem koule, udělat papírově nebourané auto od prvního majitele s nájezdem 40 tkm.
Houby lanko od ruční brzdy, ale zůstává viset třmen buď na plovoucích čepech nebo v pístku, což není nijak drahá oprava (dražší práce mechanika, než materiál), ale už je to investice, a navíc to může naznačovat celkový stav auta. Kdyby byly měněné brzdy, tak by zadní třmen byl v pořádku. Tady už mi to indikuje nějakou blbost v příběhu.
Spíš bych se zaměřil na to, jestli není vůz kradený, to na té Cebii asi bude relevantní údaj a hlavně na skutečný stav, a ten by vám měl zjistit mechanik. A hlavně ověřit ty pohádky o tom, jak je všechno vyměněné. Pokud zjistíte byt jedinou lež (viz zadní brzda), jděte od toho a na víc se neptejte.
No ale emno, to jste nečetla, co vám píšu? Třmen tedy máte v háji, měl jsem pravdu.
Ale pokud byly servisované brzdy jak vám tvrdili, tak by měl být třmen v pořádku.
To znamená jediné: O autě vám vykládají pohádky.
Vzhledem k ceně třmenu bych ho s repasí poslal do háje a dal novej.. 4asto tam totiž odejde mechanismus ovládání ručky repasovat to moc nejde, takže to jen rozhýbe dá ti nový těsnění do pístku jakože komplet repase a za dva měsice to budeš řešit znova
Taky to může být jen špatná hadice ke třmenu a třmen samotný v pořádku.. U servisu platí nedůveřuj a prověřuj. Jinak jen budeš sypat prachy a nic z toho...
Osobně mám vyzkoušeno že repase zadního třmenu jsou jen vyhozený prachy. Repasovat jde jen pístek a čepy, to hlavní zatuhlá páka od ručky ne - orezne tam hřídel a ta v repas sadách neni.
Tu kamoku z odkazu mám (na jiný auto ale je to podobný) a funguje na výbornou už dva roky... Možná bude vyrezlý držák třmenu = taky nový asi za tři kila.. Hadice k brzdám bych u tak starý káry měnil automaticky - vnitřek se uvolní udělá to zpětnou klapku = kapalinu k brzdě pustí zpět už ne = brzdí furt.. Lanovody ručky - koroze, popraskaný v zimě zamrzaj = neodbrzdíš ručku..
Holt opička chce i banány. Pokud to neni shnilý a chceš to chvíli mít tak tohle je běžná investice, počítej ca 30k aby to bylo v dobrým stavu (včetně nových pneu hlavně zimní), komplet výměna náplní, rozvody atd.
Nebo druhá možnost investovat co nejmíň, opravit jen věci bez kterých by to fakt nejelo a jinak jezdit dokud nezdechne a pak vrakáč. Pokud hřeje zadní brzda to je nutné dát do kupy, i jen přibrzďování - to se prodraží na spotřebě (po generálce brzd mi spotřeba klesla o půl litru, stálo mě to 6k materiál/ práce svoje, takže jako bonus k novým brzdám se to zaplatí za 35kkm. Brzdy by musel měnit tak jako tak.. V servisu by to bylo tak za 15k nejmíň (nový všechny 4 třmeny kotouče desky hadice lanovody..)
asd1: Ta historka se zpětnou klapkou v hadici se mi nějak nezdá. I když připustím, že se vnitřní plocha hadice odchlípne, tak opravdu asi neucpe zpětný odtok stejného tlaku, jako který byl vyvinut při brždění. To by se tam musel utvořit špunt jak prase, který ten tlak překoná. Možná nějaké zpoždění odtoku ano, ale komplet zablokování určitě ne. Tlak v brzdové soustavě není tlak na chlopeň v srdci.
nezjistíš vůbec nic
poláci skupují bouračky v zahraničí šikovně opravují a prodávají se ziskem...budeš mít auto protažené polskem bourané opravené..
Opravy Doma Na Dvorku nezjistí cebia ani vědma, to,co nikdy nikdo nezadal do žádného systému nezjistí Nikdo
To vidím denně cestou z práce na dálnici, jak ty m*dky před resuscitací tahají na podvalech z nějakého neměckého nebo rakouského hospicu.
Osobně s bouraným a opraveným autem problém nemám. Nakonec je to věc, stejně jako oprava pračky nebo lednice. Ale musí tomu odpovídat stav a cena a ne být u toho pohádky, že jsou měněné brzdy a přitom visí jeden třmen.
Cebia zjistí data v CZ - takže dovozy řešit je zbytečné...
U některých značek (renault např.) lze dohledat autorizovaný servis v rámci EU.
U vašeho kousku nejde ověřit vlastně nic... - ale třeba to do Polska dovezli z CZ - máte VIN?
Jakékoliv opravy typu zápisu do servisní knížky zapomeňte .. - kupovat ojetinu musíte podle aktuálního stavu.
a můžete VIN uvést?
Jinak ohledně těch "pohádek" to nemusí být vždy pohádky. Člověk někdy koupí jen na popud doporučení a může zjistit, že mu prostě auto nevyhovuje...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.