Nejste přihlášen/a.
Na dojetí do STK? To tam jako dojedeš a oni to sešrotujou? Nebo s tím vrakem hodláš pak jezdit? Hele, a nechtěl bys raději udělat něco pro to, aby auto bylo cajk a ne jen na oko? Já tuhle filozofii nechápu. Prahy jsou spolu se sloupky důležitými samonosnými prvky karoserie, to znamená, že kastle je rámem sama o sobě a když máš sežrané prahy, tak je oslabená. To není rezavá bublinka na haubně.
Prahy pod dveřmi, sloupky dveří karoserie a rámy oken spolu se sklem tvoří homogenní celek, dostatečně tuhý a pružný. Značně chrání posádku vozidla před následkem havárie.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Samonosn%C3%A1_karoserie
Ale jinak, dej tam
¨Vrátili jsme se zpět, do 80let?
Zapomeňte na tento postup, to Vám neprojde, technici na STK nejsou hloupí a uvidí to, už ani neodjedete. Opravit, vyvařit, sehnat jiné auto.
.
Ale já pamatuji Š120, s pěnou v prazích, na podlaze lepenka.
Kdo měl prachy, dával laminovací soupravu...
Prosím, človíčku, lidičky Vám psali i o studnařské pěně a opravě auta tímto stylem, je jedno, zdali jsou to dveře, či blatník..
Ale pokud se domníváte, že poradci odpovídají špatně, udělejte to podle sebe a neptejte se.
Pěny jsou víceméně na stejném principu-materiál a vzduch. Pokud to auto máš už jen na rok, dva a je to malý rozsah, tak to tam dej, ale tím zacpáním můžeš ovlivnit odtok zkondenzované vody nebo se pod tím změnami teplot bude kondenzovat voda. Konstruktéři to "nějak" vymysleli, aby to "nějak" fungovalo "nějakou" dobu. Jak píší ostatní, pokud s tím chceš jezdit déle, oprav to pořádně. Osobně bych si to tam nedal, použil bych na menší dírky alespoň dvousložkový tmel+zajistit opravované místo před další korozí.
Jak dlouho schne ten "laminát s tkaninou"? Dvousložkový tmel na karoserie je po rozmíchání brousitelný po cca 15-20 minutách při nynějším počasí cca 15°C.. Na větší díry a výplně BODY F250 PRO Tme/... na vyrovnání menších dírek nebo prohlubní a na tvarování Tmel Body Soft na/...
Oline, schne to obdobě, jako tmely, možná trošku pomaleji. Ale větší díru v plechu nezatmelíte žádým tmelem, ale laminátem a snadno. Pro tmel je dobrá malá dírka, ale ne 2x2cm a větší.
Minulý týden jsem "tmelil" dírku 14mm v Jaklu, musel jsem natřikrát, páč tmel se "propadal"
milancukrar-to se musí z druhé strany "vypodložit" (pokud to samozřejmě jde), ale u aut by to neměl být např. u dveří problém, stačí nějaký plochý předmět obmotaný "igelitovým sáčkem" nebo samotný sáček, aby se ten tmel nepřilepil na daný předmět. Horší jsou u aut zadní lemy "vpředu dole" u zadních dveří(pětidvéřáky), tam je potřeba dostat igelit na provázku a srovnat ho do přijatelného tvaru a i tak je to tmelení řešení s bídou na dva roky.
"vypodložit"
děkuji za poučení, pamatuji opravy od octávek spartaků, přes Š 1000MB, 105, atd...
Problém byl s prahy...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.