Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kúpa nového vozidla

Od: bobko odpovědí: 11 změna:

Zdravím Vás. Našiel by som tu nejakého mechanik alebo odborník do motorov?
Uvažujem nad kúpou čisto nového vozidla : Hyundai Bayon ( benzíňak ) a chcel by som sa spýtat, čo sa týka motorov, ktorý by ste viac odporučili?

1.0 t-gdi 73 kw 6st. man. 100 koní ( trojvalec )

alebo

1.2 i 5st. manuál ( štvorvalec )

Je mi jasné, že oba motory nie sú určené na žiadný extra výkon, ja by som to skôr potreboval len na bežné vozenie , nie nejak extra dlhé trasy ... Ďakujem za názory a pomoc

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1

3x

Co chceš slyšet, líp pojede oturbenej litr a to o hodně, bude mít i lepší spotřebu. Na druhou stranu atmosféra je blbovzdornější a levnější na servis. Osobně bych vzal litr s turbem, resp. osobně spíš úplně jiný auto...

Si to někde projeď, to ti řekne tisíckrát víc jestli ti stačí slabej chcípáček nebo potřebuješ aby to aspoň trochu jelo (a počítej že u slabý atmo bude znát každý kilo nákladu - to pojede jak Schade 105)

bobko

Ty by si osobne skôr do čoho šiel ( respektíve auto )? Však jasné, idem to aj vyskúšat, a uvidím rozhodnem sa ...

Nepotrebujem žiaden zázrak a ten litrík s turbom by uplne stačil , len ma odrádza pár nazorov že tie trojvalce sú časom viac kazové , čo je na tom pravdy? Ako je mi zas ale jasné že by bola na to záruka 5 rokov a pokiaľ ja by som nabehal 100 000km tak to auto do vtedy aj zhnije :D Tak pre to si myslím že by to osobne stačilo.

 

jirib

3x
Kam s tím budeš jezdit...
Pokuď jen do obchodu,tak je to jedno.
bobko

Vieš čo , staré auto čo mám tak tam som za 4 roky najazdil ( 25 000 km ) ... čisto len do práce a z práce ... Občasne na nejaké vzdialenosti a aj to max ( 50 ) km ... Pokiaľ tam nabehám 100 000 tak to bude aj dobrých 7 - 8 rokov ...

 


2x
Není nic jednoduššího než si oba motory vyzkoušet. Já jsem u hyundaje pořád, zkouším ty malé motůrky bez turba a různých kravin okolo
Kolega si koupil po letech aut na operativní leasing své auto... Hyundai Tucson.
Tuším jeho první a poslední Hyundai. Auto v záruce, ještě prakticky nové a bylo víc v servisu než že s ním jezdil. Aktuálně m mění ve Vídni (tam po příletu z dovolené již auto na parkovišti nenastartoval) celý motor. Takže prý půjde z domu...
Jinak se mi to auto docela líbí, ale zkušenost kolegy je pozoruhodná.
Tady u nás měl podobnou zkušenost s citroenem - převodovka za dva měsíce po koupi a musel se soudit, takže peníze ani auto dva roky neviděl.

 


0x
Větší motor už do toho nedávají?

Nedávají...

Hmm. Já jsem těmhle tříhrnkům nějak nepřišel na chut.
Ono to tak nějak jede, o tom žádná.
Ale když srovnám jedničkovou Fabii s dvoulitrem a současnou s turbovaným tříhrnkem... papírově stejný výkon, ale s dvoulitrem je prostě podstatně pohodovější jízda.

 


0x

Vzal bych ten menší motor s turbem. V práci máme s litrovými tříválci vcelku dobré zkušenosti, byt od Škodovky. Většinou se na tom najezdí za 4-5 let 200.000km bezproblémového provozu, pak se auto prodá. Nepamatuju si, že by nějaké auto mělo problém s motorem a to se jich tu za poslední rok otočilo asi 20.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]