Nejste přihlášen/a.
Ahoj všem. Mám malý problém a netuším čím to je( jsem laik v tomto oboruJ ). Při zrychlení na 80km/hod. sem mi malinko rozvibruje volant. Může to být vyvážením předních kol? Nebo se mysí vyvážit všechny? Díkec všem.Tom
Přední nedavno,kupoval jsem nové gumy. Ale zadní jsem vyvážit nenechal.Nevěděl jsem že to má taky vliv. a ty čepy netuším.Díky
Těch příčin proč to začne vybrovat je více a nemusí to být jen vyvážením kol. V prvé řadě geometrií (nesjíždí se vám vnitřek pneu). pak to taky může být vůle na stabilizační tyči ,vůle v řízení a již zmíněné vyvážení kol. Pokud budete nechávat kola překontorolovat je lepší už nechat zkontrolovat všechny.
doplněno 22.06.10 17:36:tak pokud byly zimáky OK tak nejprve nechat převážit kola.
Trochu koukám jako puk. Jak vyvážit? Vždyt tohle se dělá automaticky u každé nasazené PNEU na ráfek ne? Pokud vám je nevyvážili, tak by ten servis měli zavřít. Já pžehazuji kola pořád a nikdy jsem nezauvažoval, že by některé nebyly vyvážené. neměl jste na mysli diagnostiku náprav? To ej pak o něčem jinem, a pokud máte podezření, tak to udělejte. Pokud vám to ale dělají jen zimní, tak je to divné. Nejde jen o subjektivní pocit? nebo špatné nasazení na kola?
doplněno 22.06.10 19:37:zimní - letní .. nakonec je to stejné ( jsem si to špatně zapamatoval )
Trošku rychlá reakce, pokud měním zimní za letní včetně ráfků, asi není nutné vyvažovat...
Jinak stačí projet blátem, které ve správnou chvíli zaschne a kolo je nevyvážené - jen nápad čím to může být...
Když měníte letní zimní i s rafkama, tak nic nevyvažujete . Já vycházel z informace, /předpokladu /, že má přehozené gumy na rafkach bez vyvážení.
Na druhé straně, pokud má gumy na discích třeba 100.000 km, tak vyvážení, nebo kontrola by možná nebyla tak špatná ...
Souhlasím s občasnou kontrolou vyvážení, na služebáka jsem "vyfasoval" nové gumy, už při nasazování byli neštastní z množství nutného olova k vyvážení. Asi po 5-ti tisících si gumy nějak sedly a ve větší rychlosti (u starého Transita beru jako větší rychlost asi 100km/h) se nedal udržet volant (neberu má psychická muka kvůli "utrpení" vozidla, hlavně přední nápravy). Při kontrole vyvážení jsem záměrně chtěl, aby kola zkontrolovali dříve než sundají původní závaží (ze stejného servisu a od stejného mechanika) a když jim vyvažovačka málem vyběhla z garáže, tak nevěřili vlastním očím...
U zimních kol bylo vše ok! Letní si přehazuji sám u známého na baráku. Mám dvě sady a každé s diskem!
ted´ po přečtení co piše HOP. Zkontrolujte si celý desén, zda tam nemáte zatlačený kámen. To ej pak opravdu paradní vibrace
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.