Nejste přihlášen/a.
No úplně normálně , pokud máte model fábie s krytem baterie tak nejprve sundat kryt , pak uvolnit držák baterie odpojit kontakty a baterii vyměnit a vše zadělat v opačném pořadí. (plastový kryt je nacvaklý)
doplněno 19.06.10 19:52:Nesmysl ,žádný adaptér se používat nemusí jediné co se vymaže je pamět autorádia
myslim, že to tak jednoduché nebude zvlášt u vozů nacpaných elektronikou, které vlastně odpojíte zdroj proudu, byt malý. Kdysi se tu něco podob. řešilo a doporučovalo se pro jistotu do 12V adaptéru zapalovače připojit externí konektor s 12V zdrojem (asi po odpojení hlavní baterie), který nahradí elektronice vlastní baterii po dobu její výměny nebo nabíjení. Spíš tak trochu typuju, neradím.
Tak problem je to tusim u nejakych modelu Ferari a BMW, kdy se skutecne musi diagnostikou odblokovat imobilizer nebo neco. U kosmicke technologie ve Fabii predpokladam staci dle navodu nakalibrovat dojezd oken a zadat kod radia (pokud je to spickovy model, ktery nema svihadla )
díval jsem se povrchně do manuálu a nezaznamenal jsem tam nic, co popisuje manipulaci s baterií, pouze s pojistkami. Takže si z toho vyvozuji, že servisní pokyny předpokládají tyto záležitosti ponechat na odborném servisu, bohužel tedy. Někdy na té baterii je navěšeno tolik záležitostí (slušně řečeno) , že bych si s tím sám tedy rady nevěděl.
doplněno 20.06.10 09:07:info poradte.cz/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.