Nejste přihlášen/a.
Kluci jak utahujete vodní pumpu a napínák, četl jsem že normálně utáhnout rukou, lidi co to dělali momentákem tak se jim stalo že servali šroub a byl mega průser. Je to v hliníku, nechci to servat a ani aby se to povolilo. Máte nějaké doporučení, hlavně aby ten napínák nepovolil. Díky.
Když to strhli momentovým klíčem-pak to měli nastaveno na víc než je daný utahovací moment, nebo byl závit načatý Jinak utáhnout s citem. Utahovací nevím a hledat by bylo na déle protože mám materiály na celou škálu motorů PSA (na řady TU, XU,XUD...)Hlavně to vše složit jak to má být! A kvalitní díly! Na jednom motoru umělec přede mnou dal napínací kladku (motor XU7JP4) opačně což jsem zjistil až při výměně rozvodů , a bylo to těsně před ...Na druhém motoru, pro změnu DV10TD, zase dal umělec dvě těsnění pod nekvalitní VP, po 20 000km začala protékat, Další auto na spoji motor převodovka zase nedal jeden expert dva šrouby a další neutáhnul takže na cca 6000km dvě náplně oleje do převodovky než jsme na to přišli kde je vada!
Nemazal jsem ničím , na RHY (2,0HDi90) je papírové na HDY (1,1i řada TU =řady co máte ve xsaře). Dotaz na ND je zde : poradte.cz/...
Byt původně bylo na čep řízení
"Na moment a s citem trošku víc" - to je právě ta klasická chyba že se to urve, ne třeba napoprvý, ale poprvý závit načneš a při příští akci načatej závit přetažení už nevydrží
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.