Nejste přihlášen/a.
Přepis Velkého Tlustého Plešatého (VTP nic není,pokud starou terminologii, pak TP a kartička byla OTP !) nic neřeší Musíte nechat zapsat ZMĚNU v ORVII přičemž ORV I se vydá automaticky nový! Jinak je POVINNOST do nějaké časové lhůty toto zaregistrovat v Česku matně tuším pů roku.
RADA- pokud tušíte problém s autem, tak ruce od něj a pořídit A) registrované v CZ ; B) auto bez možných problémů!
V EU plati pravidlo ze vozidlo musi byt registrovano v zemi kde se zdrzujes minimalne pul roku v kuse. Velmi zjednodusene receno tam kde mas hlaseny pobyt. Kdyz budes pendlovat a staty stridat prehlasovat auto nemusis.
Prepis i pojisteni se samozrejme dela v zemi kde je prihlasene vozidlo, ovsem pokud nemas adresu v polsku tak tezko vozidlo na sebe prepises.
A jaká je ta "úprava motoru"? načipováno? nebo jiný motor? či nehomologované úpravy? Jinak jeden kolegy BXman mistr republiky ve sprintu měl upravený sérovový motor kdy z něj úpravami z původních cca110kW naladil na skoro 200kW a normálně s ním dělal i E a TK, tedy než začal dělat i brutální úpravy podvozku (jiná zadní náprava a celkové odlehčení auta-na sprinty!)
Udělejte dovozovou TK (STK=Stanice Technické Kontroly!) a uvidíte-projde-li zaregistrujte v ČR, neprojde-li pak na auto zapoměňte.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.