Dobrý den , mám problém s golfem iv 1,6 16v . Málý otačky motoru(600) na volnoběch při provozní teplotě. Za studena otačky asi 1100 a s přibívající teplotou klesá až po dosažení provozní teploty se zastaví až na 600 otáčkách. Teplotní čidlo měněné asi před rokem, klapka vyčištěná a byla napojená na počítač a je funkční. Prosím moc o radu .
Nevím jak u golfa, ale u matize po odpojení akumulátoru se musel volnoběh zkalibrovat, jednoduchá procedura spočívala v zapínaní zapalování a startování v určitých intervalech. Prostudujte návod výrobce.
Některé motorizace si to sami neudělají (vlastní zkušenost) a většina starých aut má drobný problém ve formě netěsnosti nebo ucpaných sání od EGR. VAG adaptuje v klidovém stavu a podmínkou je jen ohřátý motor více jak 80C.
Adaptace je většinou potřebná vždy. Laik to mnohdy nepozná. Přechod režimů výkonu při zrychlování je buď línej nebo cukne. Taky se nemusí načíst readiness kod a neprojde přes emise.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.