Nejste přihlášen/a.
Zdravím, u Peugeota EXPERT r.v 2000 mi přestalo podávat rotační čerpadlo naftu a nevím už jak dále pokračovat. Jestli nějaké spínací čidlo na čerpadle? Nějaký odborník tady? Kdo se s tím už setkal a nebo po čem jít? Díkec
P.S.. Když to chci napíchnout na DIAG, tak se mi s autem nedá vůbec spojit a píše mi to, že počítač neodpovídá, takže nevím ani co s timhle ...
1) jaký motor a typ -1,9td třeba DHX, 2,0HDi např RHY nebo RHR ... 2,2hdi, za 2) jaká diagnostika ) jaké čerpadlo? Lucas nebo Bosch?
Motor je to 1.9d 51kw WJZ. Diagnostiku mám jak LEXIU tak Delphinu a ani s jednou se nedá spojit. Po zadání VIN do LEXIE mi to napíše, že počítač neodpověděl... A značka čerpadla je Lucas pod číslem: R8445B134F
ze strany od spojky vede do čerpadla jeden až několik kablíků-jeden z nich je pak na stop ventil (měl jsem starší bez lektroniky a tam byl jen jeden kablík) a tento stop venmtil uzavírá přívod paliva do čerpadla. stačí identifikovat tento kabel a překlenout jej dalším z +pólu a startnout.Pokud chytne je vada v kalelážipokud ne pak je ko samotný stopventil a nepouští ropu do čerpadla. Žel u tohoto motoru-čerpadlo jeich je víc a všechno je ještě pod nanýtovaným krytem na čerpadle (Tuším jak na to je v novém fóru xantiaclubu v sekci elektro nebo xantia-xantia combi) Jinak předpokládám že nafty je dost, a že jste zkusil i napumpovat!?
Skrze diagnostiku jsem se ptal protože spousta lidí koupí standart co funguje na zbytek světa a nadávají, na PSA právě jedině lexia nebo diagbox. Jinak u těchto "starších" se mnohdy diagnostika nespojí s autem a další je (nechci Vaše umění hanět!) neumí se s ní pracovat .
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.