Nejste přihlášen/a.
Ten hnus velebnosti na fotce není tuning, ale tzv. tuzing. Nehanlivě styling.
Tuning v pravém slova smyslu je vyladění vozu, aby se zlepšily/zvýšily jeho jízdní a výkonové parametry. Ukázkový příklad tuningu na nejvyšší úrovni jsou vozy rallye. Taková úprava sériového vozu jde myslím do řádů statisíců, ale spíše i milionů korun. Třeba některé komponenty motorů či podvozku jsou na jeden závod, po kterém se musí vyměnit a jsou příšerně drahé, poněvadž jsou z "kosmických" materiálů.
Českej vohnout si může na svou fabii objednat z "tuningového" e-shopu třeba koncovku výfuku za dva litry, ale stejnou službu mu udělá i nasazená roura od kamen přichycená drátem. A hlavně mračítka a nálepky.
Tedy rozdíl mezi tuningem a tuzingem je zřejmý. Tuning vylepšuje vlastnosti vozu, tuzing jej spíše zhoršuje, maximálně nemá na vlastnosti vozu kromě vizuálního efektu vliv.
Tuzing se někdy interpretuje jako zkratka slov TUZemský tunING. Viz Pepa, fobie, roura vod kamen a mračítka.
Zda vypadá pěkně je otázka. Hlavně když jde o nejslabší motorizaci v daném segmentu -široké gumy přidají 30kW výkonu spojler zadních vrat dalších 30kw a vyboulené blatníky kolik? 25Kw?
Přidám dvě fotky TUNINGU !
Počítám, že ta fiesta ecoboost nebude, to by vypadalo vážně trapně. U ST, nebo RS by to byla jiná liga. Kdyby to byl alespoň focus ...
Dle mne to je fiesta,a dle RZ není česká takže je tam třeba i trochu "lepší motor" než v sérii. Žel mraky rádoby tunerů oplácají "HaaPku" plasty a nálepkami , dají "popelnici" místo tlumiče výfuku a machrují a přitom ani nemají nač. Jako před lety-jeden takový mne v kopci předjížděl, na 300m! a to jsem ještě zpomalil z 90 na asi 70 aby manévr dokončil, po dokončení jsem podřadil dal xantii napít a přesto, že jsme jeli celá rodina a bez TUNINGU jsem jej na cca 50-100 metrech předejel a ujel mu.
Jinak to BéXo Jirka Seč (už není mezi námi 14 dnů zpět tragicky zemřel při DN) vytunil ze sériových cca 110KW až na cca250 kW-se vším všudy(tj.motor, podvozekl, brzdy...) až na zbytečné oplácání spojlery. Ve své kategorii (měl motor1905ccm bez přeplňování) získal nwn kolik titulů mistra republiky ve sprintu.
Já myslel, že je to reakce na diesela...
Ford mě přišel na Fokusa, ale nevím. Fordy neznám a ani znát moc nechci.
Breaku v 2010 na brzdě 169kW a 220Nm,a poté 23.3.2015 jen 261,5PS= cca 192kW , tedy pokud někde není chyba.Donuutil jsi mne hledat. Protokloy obo měření jsou na BX clubu cz+ i fota úprav motoru-od bloku přes kliku, ojnice písty,... po setrvák spojku hlavy sání atd.
Tam ale nebyly úpravy jako ten FF ale jen a pouze na sprint! i když v nejprve normálně procháíázelo i stka ale po dalších úpravách už jezdil jen na podvalu!
Nechápu, co z toho děláte za problém. Registrovaný tady nejsem a nepamatuji si přesně nicky, pod kterými odpovídám. Spíš se divím vám, že píšete mimo dotaz a nic konkrétního.
Ještě mě zaujal tento obchod, kde se dají vybrat hezké věci:
nepamatuji si nicky... tak to působí hodně důvěryhodně
To je vidět, že normální člověk si stojí za svým nickem. Tuzing a anonymní nicky mluví za vše
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.