Nejste přihlášen/a.
Ono je hrozně jednoduché odklony a závleky z protokolu či přímo měření vypnout. Pak je papír vizuálně OK, ale hodnoty ostatní chybí. Většinou vždy chybí souosost náprav v protokolech.
To je další průser. A navíc díky tomu jsou tyhle seřizovací prvky přirezlé a nikdo na to nechce šahat, protože utržení by znamenalo zdlouhavé objednání šroubu a jeho výměna. To by je zákazník ukamenoval, vždyt přijel jen na seřízení.
Běžná praxe.
Většinu (no hodně) geometrie dělají pneuservisy. Ty rozhodně nedrží šrouby na x-aut. Musel by nekdo zajet do autorizáku.
Ale máš pravdu, že na koncern VW to není až zas tak problém jako třeba na starý Nissany.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.