Nejste přihlášen/a.
Dobrý den přemýšlím o koupi nového vozu kvůli přírustku takže nějaké kombi. Můj roční nájezd je cca 15 000 km. Cesty nepravidelné někdy jsou to cesty jen na nákup nebo nějaké zuařizování do města vzdáleného 10km. Někdy se jede na návštěvu apod k rodičům cca 30km a o víkendech nějaký ten výlet někam dál. Mechanik co mi serviseuje nynější vůz ( TDI Golf 4 ) mi říká at koupím benzín, že u nafty odrovnám DPF.
Tak sem koukal a líbil se mi VW Golf 5 1.4 TSI 90KW, ale to mi mechanik rozmluvil, že není dobrý motor.
Tak mě zaujal Peugeot 308 SW rok 2010 1.6 VTI 88KW, ale nájezd 220 000km a nebo Ford Mondeo rok 2009 1.6i 92KW nájezd 170 000 km. Ale nevím zda ty motory na ty auta nejsou slabýá nechci žádnýho lenochoda, prstě abych mohl v případě potřeby i naloženej rozumně zrychlovat třeba při předjíždění. Děkuji případně za jiné adepty.
Zdravím,
co se DPF týká, tak má pravdu, na tohle je diesel zlo... Mezi vybranými auty přesně neporadím, muselo by se taky vidět stav apod. Hlavně nebrat nic přes aaa a podobné autobazary... Myslím si, že pod 100kw to moc silné motory nejsou ale dnes je to asi většinou vyhnané turbem. Spíše by bylo lepší asi napsat nějakou cenovou představu a tak. Mrknul bych ještě popřípadě na nějaké mpvčko jako Sharan či S-Max(C-Max)
pokud mechanik tvrdí, že 1,4TSI od WV není dobrý motor...měl by se jít doškolit...jinak má pravdu co se DPF filtru týče...
Na tom starém 90 kw (verze caxa) mám najeto 325 tisíc. Jediný velký problém, co má, tak jsou rozvody. Výměna cca 20-25 tisíc. Ale zpravidla se nepotkají. Měnil jsem je pri 120 a pak pri 300 se ozvaly znovu. Jinak na motor nebylo šahnuto.
když dám bokem svůj osobní názor, že Golf 5 je neškaradější golf co kdy VW udělal, tak mám kamaráda, který zas tvrdí, že krom oleje a benzínu/nafty do toho auta ještě neinvestoval ani korunu že všechno mu drží jak helvétská víra...a to s tím lítá jak najatej
za vámi uvedené peníze to bude slušný oříšek - já bych hledal auta bez koroze - Mazda 6 2,0i 16V, případně citroen C5 2,0 16V
Koupil bych do 100tis, zbytek na generální servis.
C5 bez koroze (nebouraná) vám jako pozinková kastle vydrží mraky... - jen bych asi vyloučil časovanou bombu s hydraulikou.
Dnes sem se byl podívat ze zvědavosti v jednom autobazaru. A jediný co mě tam zaujalo bylo buď Ford Mondeo 1.8 benzín tuším 92 kw z roku 2007 nájezd 210 000 km za 70 000 Kč a nebo Fiat Croma 2.4 JTD z roku 2010 za 90 000Kč max výbava a plná servisní historie. Nebejt toho DPF tak by se mi líbila ta Croma byl sem se s ní i svézt a musím říct pěkné svezení.
Vsichni furt resi a pisi tolik a tolik kW. Nejdulezitejsi je objem motoru a s tim spojeny jeho kroutici moment (Nm). 1.6 benzin je lemra lina. 1.8 uz o neco lepsi ale ideal je 2 litr v benzinu. Na mondeo, trojkove ci ctverkove v kombiku bych sel v benzinu do dvoulitru. Samo ze se bavime o atmosferach. Oturbene malorazky neresim.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.