Nejste přihlášen/a.
Proboha! Nestaci se hadat se starou ale jeste s duchodcem?
A ty nemas auto, abys mu tu volnobezku ukazal vid Tak mu to odkyvej, jaky smysl se ma hadat s duchodcem, ten vi vse nejlip a do hlavy uz nic nepusti a kdyz jo, tak te bude nenavidet zes mu rozbil jeho svet
"...ten vi vse nejlip a do hlavy uz nic nepusti..."
Často tam ovšem nepustí ani nesmysly, které kolují v mladší společnosti a které do světa pustil kdosi z komerčních důvodů, případně z nesmysného nařízení ekoteroristů z EU.
Neodpověděl jsi na otázku, jestli nemáš to auto abys mu to ukázal, a proč mu to vůbec spíš když to ani v autě nemáš.
Obyčejný dobíjení = dobíjí furt, alternátor se řídí jen výstupním napětím.
Pak je něco mezi, altík dobíjí furt ale výstupní napětí je regulovaný i řídicí jednotkou podle teploty.
Chytrý dobíjení = nedobíjí furt, ale je řízený pouze řídicí jednotkou auta, stručně kvůli úspoře paliva dobíjí jen při brzdění, při akceleraci ne. Mmch. slušný kurvítko baterky, je nutná speciální baterie (drahá těžká) a i tak moc dlouho nevydrží (vivat ekologie, ušetří to pár litrů benzínu a místo jedný baterky se vyrobí dvě až tři složitější ) U většiny aut to jde přebastlit aby altík dobíjel klasicky "furt"což je pro baterku mnohem lepší..
Volnoběžka se na altík dává kvůli rázům aby se kmity motoru nepřenášely na altík (s volnoběžkou je tam - prokluz, bez volnoběžky kmitá tam - zpět), + při decelaraci motoru volnoběžka altík odpojí = nefunguje jako setrvačník)
Volnoběžka např. zde:
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.