Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Chladic kudy

Od: rrrrr odpovědí: 20 změna:

Teplá voda z motoru teče - proudí - správně do chladiče nahoru (do nátoku nahoře ) a nebo dolů?


doplněno 07.01.23 08:10:

Já že termostat je dole na sání A tam je studeno a nejde tak poznat, jestli ten termostat propouští, protože nahoře je hadice teplá, chladič jsi nešáhnu protože tam je chladič od klimatizace

Ale na spodním výtoku s chladiče už je studeno, nicméně motorce neohřeje podle ručičky

Ta hadice nahoře může být teplá jenom přenosem v kapalině, nejde to poznat, proč není ten termostat na výstupu Ale na vstupu, jak to vlastně funguje?
Přístup na něj je nahovno nutno rozebrat půlku auta...

Takže ten termostat když čerpadlo na sání už saje z motoru hodně horký vzduch nad 87 tak začne otevírat jo? A při 102 Už musí být zase ucpaný ta druhá klapka?

Četl jsem že ani nové termostaty nefungují správně. Prý se má kupovat originál škoda

Který byste si vybrali? skoda-dily.cz/...


doplněno 07.01.23 08:39:

Otázka 1: jak zjistím, že termostat propouští vodu předčasně?

Když ten termostat je na sání a hadice k němu tak bude vždycky studená, a motor se v zimě neohřeje?

myslel jsem si, že ten termostat má být na výstupu horké vody z motoru, tak jako to bylo na zetor 25, pak se dá pohmatem ihned zjistit, že ten termostat propouští!

Otázka 2. A kterou značku byste si vybrali? stačí Německo? skoda-dily.cz/...

Pozn.: Diskuzi dole s trolem @Ernie ignorujte on napíše 6 příspěvku o mém překlepu "vzduch", kdy i ženské od plotny musí být jasné, že se bavíme o termostatu na vodu

 

 

20 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Tak asi nahoru, ne? Stejně jako u kteréhokoli radiátoru třeba doma. Teplá tekutina (voda, vzduch) je vždy lehčí, než studená. Učivo základní školy.

rrrrr

Jo zaklatku mám.

Viz doplněk s tím Termoregulatorem.

U zetoru 25 to přece termostat byl bahoře u teply vody, u traktoru TDI 1.9 je dole u saní... Tak jak poznat pohmatem, že propouští teplou i když není zahřáto!?

Je jedno, kde je termostat. Je jedno, kde škrtí vodu.

Zbytek základka.

 


0x

Odpověď na doplnění: Termostat dole a na sání?

Co má termostat chladící kapaliny společného se sáním vzduchu proboha? Ale já jsem stará čkola, možná se dnes motory dělaj jinak, tak nějak environmentálně.

Prosím tě, viděl jsi někdy motor automobilu? Nekoukáš třeba do motoru kosmické lodi nebo tak?

rrrrr

A kdo tady mluví o sání vzduchu proboha? Celou dobu se bavíme o chladiči vody a termoregulátoru lidově řečeno termostatu. Že je teda na sání pumpy, výtoku chladiče. Sání -> sání čerpadla vody

právě proto jsem uváděl, že na zetoru je na výtoku z motoru, tedy kudy teče teplá z motoru... U auta to je v místě, kudy teče studená z chladiče...

Tak jak mám krucifix poznat, že ten termo regulátor propouští studenou

Tak jsem blbý já nebo kdo? Psal jsi, že termostat je dole na sání a cosi o teplotě vzduchu twl...

takže ten termostat když čerpadlo na sání už saje z motoru hodně horký vzduch nad 87 tak začne otevírat jo? A při 102 Už musí být zase ucpaný ta druhá klapka?

rrrrr

ne VODY

V autě přeci žádný termostat na vzduch není!

Na termostat je psáno 87 102

Znamená to že má v 87° začít propouštět asi.

Já se tě ptám, jak zjistím, že propouští už v 60 třeba, tak se drž tematu

A proč píšeš o vzduchu teda?

Takže ten termostat když čerpadlo na sání už saje z motoru hodně horký vzduch nad 87 tak začne otevírat jo? A při 102 Už musí být zase ucpaný ta druhá klapka?

Žádný čerpadlo žádnej vzduch z motoru nesaje, ty moulo.

rrrrr

Možná překlep já nevím proč to píšeš tady počtvrté ... Jestli chceš trollit, tak si jdi hrát se šu linkem na záchod.

Já už píšu potřetí že v autě žádný termostat na vzduch není, i člověk průměrného rozumu by pochopil, o co se jedna. O vodní čerpadlo a termostat vody?!

Když nechceš poradit, tak jdi na houby. Označovat mě moukou, Kvůli jednomu překlepu? Co ty seš to za charakter?

Píšu to po čtvrté, protože se chci těmi tvými nesmysly probrat. Termostat chladící kapaliny nemá nic společného se sáním vzduchu. A sáání vzduchu nejde už vůbez z motoru, ale do něj. Prej překlep. Kravinu jsi napsal. Tak až se vypořádáš s tím svým lulinkem (dej pozor na směr proudění), můžem začít znovu třeba tím, co to je za motor.

rrrr

Vzduch mě nezajímá, a ty taky ne. Při psaní příspěvku při jízdě v autě jsem si myslel - jestli mi ta voda nejde špatně, protože jsem přesednul ze Zetora na škodovku.

A už na mě nereaguj, nebo si budu myslet, že jsi deb¡!

... typ motoru můžeš snadno rozpoznat ze dvou odkazů na Škoda díly, Doufám že to každý jiný snadno rozpozná ... ach jo, ty máš buď potřebu zesměšňovat, nebo jsi opravdu momentálně zao...

Ty vole, ty neumíš napsat ani smysluplnou srozumitelnou větu. Co to je za motor jsi nenapsal, ale asi bys to ani neuměl. Termostat je někde u hlavy, ne tvojí, ale motoru. Z něj vede hadice do horní části chladiče. Jestli chceš vyzkoušet, kdy otevírá termostat, tak ho dej do hrnce s vodou, kterou budeš zahřívat a měřit teploměrem.

Doufám, že takovýho k*/kota na cestě nepotkávám.

Upozornění od sys hejkal 07. 01. 2023 09:21:54
No tak, ernie!
Tazatel udělal chybu, zmínil vzduch.
Není ale vhodné v reakci kritizovat a napadat, nadávat. Vyprovokoval si i jeho k odvetě.
Zkus se toho příště zdržet! Díky...

Tak ten termostat je dole, máš pravdu. Ale musel jsem googlit podle odkazu z e-shopu. Když ho neumíš na motor dát rovnou.

Každopádně voda proudí od hlavy přes chladič dolů. Otevírat by měl při těch cca 90°C.

@hejkal: OT - tazatel udělal těch chyb tolik (i v češtně, já totiž chladič NEJSEM), že se v tom sám taky nevyznám a nedivím se @ernieho reakcím.

K věci: Konstrukčně je nesmysl, aby byl termostat na výstupu z chladiče, protože se horká voda nemá jak k němu dostat. Pak nutně musí začít na vstupu do chladiče vařit, protože termostat na výstupu je studenou vodou zavřený. Pokud je to u tohoto motoru jinak (obrácené proudění v chladiči, obtok chladiče apod.), rád se nechám poučit od někoho, kde se v tom SKUTEČNĚ VYZNÁ.

Tak neví po přečtení poloviny přípsěvků mi přijdete jako troll Vy!

Jina termoregulátor-na to jste přišel kde? Vždy je to TERMOSTAT, a snad nikde na žádném motoru není na výstupu vody do motoru před neo za VP tam by byl platný jako mrtvému zimník-pokud jejsou dva tak je vždy na výstupum vody z motoru do chladiče ! Sání je u vstupu vzduchu pro motoru a ne na chladicím okruhu, takž nejprve si nastudujte terminologii naž se začnete dohadovat!

Pokud termostat funguje, tak musí při zahřívání skokově narůst teplota, pokud se hadice na chladič zahřívá průběžně je termostat KO. nejlepší varianta jak toto zjisti-vymontovat termostat do hrnce se studenou vodou a dát vařit současně teploměrem sledovat teplotu kdy se otevírá ...

007cz
Termostat otvírá na základě teploty v bloku motoru, hlavy, ne podle teploty v chladiči. V podstatě je jedno kde se okruh přeruší termostatem. Konstrukční nesmysl to není.

 

1.9TDi má termostat dole v bloku na zpátečce.

ekodily.cz/...

skoda-club.net/...

 


0x
Pokud se ti to tdi v zimě neohřejva tak to neštuduj nic nevymyslíš a prosté ten termostat vyměn
Značky wahler mahle u sebe mam facet
club-opel.cz/...
Tu vodu z chladiče dole vypouštět nemusíš vyteče to stejné po vytaženi toho termostatu z bloku motoru

 


0x

Já se tady chci omluvit, a nejen pro to, že jsem dostal kartáč od hejkala.

Ještě by byla vhodná omluva od uživatele @rrrrr
I on se trochu rozohnil...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]