Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Výběr tahače - koupě

Od: petrnovak odpovědí: 11 změna:

Dobrý den, plánuju si pořídit tahač a začít jezdit sám na sebe - založit autodopravu. Je tu někdo, kdo by mi nejlépe z vlastní zkušenosti poradil, na co si dát pozor a podle čeho vybírat tahač? Děkuji, Petr.

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


4x
Podle dotazu usuzuju, že ani nemáš žádnou praxi. Obávám se, že tvé šance uchytit v tomto oboru jsou tímto minimální a ty jsi jasný adept na spoustu problémů a dluhů.
petrnovak

Zkušenosti v oboru mám z pohledu řidiče. 3 roky mám odježděné na VKD a dalších 7 let na MKD z pozice zaměstnance. Momentálně mi jde pouze o to, podle čeho vybrat tahač a na co si dát při výběru pozor.

Když máš odježděno deset let, tak už snad víš, s čím se ti jezdilo dobře a co stálo za starou bačkoru.

Synovec jezdí Evropu u jedný velký dopravní společnosti a prej se mu zatím nejlíp jezdí s třícípou hvězdou.

Po deseti letech za volantem nevíš, co je křáp a co poctivý pracant? Jinak - jak chceš začít získávat klientelu v zavedeném prostředí? Máš aleapoň nějakou představu, kolik musíš mít zakázek, abys uživil auto i sebe? Co když nebudeš mít dostatek práce?
Možná se pletu, ale není potřeba k založení autodopravy složit kauci? A ne zrovna malou kauci.

 


2x

Pane Petře, pokud se tak jmenujete,

3 roky mám odježděné na VKD a dalších 7 let na MKD***to dává dobrý základ, abyste věděl, co si nekoupit za auto.
Chcete jen tahač, či i návěs?

Asi byste se měl zeptat tam, co jste pracoval, abyste věděl, co vše musíte mít za dokumenty, kauci na ježdění, a hlavně stabilní zákazníky. Páč pro firmu není dobrá autodoprava, která má jen jedno auto. Samozřejmě existují autodopravy s jhedním řidičem, ale moc jich není.

na co si dát pozor***abyste koupil dobře, což je výběr mnoha parametrů.

a podle čeho vybírat tahač***podle své zkušenosti, nebo kamarádů, se kterým jste jezdil...

 


2x
Nejsem vůbec z oboru, ale domnívám se, že první problém není zdali Ren, Vol či Merc tahač. Ale spíše struktura zákazníků, jaké zakázky jako osamocený vlk, zdali nejezdit pro jednu velkou firmu,.. Prostě spíše koncepce podnikání než technika. Ono asi ve finále mezí tím Ren,Vol,Man či Měr nebude takový rozdíl.

 

luko89

0x
Ja si myslim ze 10let nemusi byt tak velka praxe,pokud tedy rok co rok nestridal firmu a tim i treba vozidla..
Ja jezdim 7,5roku (do ted) u firmy kde jsem jezdil s dafem 105kou a ted posledni rok xf 106,predtim 3mesice stary volvo,dalsi asi 5mesicu zpet scania R,pak renault premko a man LE ...
Taky bych nevedel co si vybrat
Rekl bych ze pujde taky o to co budes jezdit - stabilka nebo sberaky..

 

ahoj*

0x

zeptej se TruckMartina na youtube, to je vyucenej truhlar co dava rady a porady, a letos se dal ke KSCM ...

a za co ten kamion koupis, na splatky? A kdo ti na nej pujci? A co az onemocnis? Kamion bude stat na parkovisti? Tak to jsou veci, na co si dat pozor spise, nez na vyber kamionu...

Ps: po 10 letech za preclikem nevis na co si dat pozor?

a to ještě kauci na autodopravu...

lubosnovak
Cože, on se dal na politiku?! A proč zrovna tuto stranu, ve kterém videu to vysvětluje? Díky.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]