Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

OCTAVIA 2 - sešlápněte spojkový pedál

Od: rhadley® odpovědí: 36 změna:
Zdravíčko, vlastním Škodu Octavií 2 a visí mi tam chyba a to je taková, ze nejde nastartovat auto, bliká žhaveni a pri sešlápnutí spojkoveho pedálu to furt píše at seslapnu spojku. A toto ukazuje VCDS

 

 

36 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


4x
Na pedálu spojky bude čidlo a to bude asi v háji

Koukal jsem tam a nemůžu tam najít zadnej snímač
Jedna se o rok 2011 OCTAVIA 2 facelift 1.6tdi 77kw

 


2x
Tady je spínač

Tak jsem zkusil prohodit jen ten snímač co je na tom nacvaklej a chyba se drží furt stejná co jsem posílal ..

v bloku hodnot ověř jeho funkci. S jedniček po sešlápnutí budou nuly. Bude to v nějakým okýnku. Projdi postuně všechny kanály a najdeš to.


Pod čím to je?

Už jsem to asi našel a když šlapu na spojku, tak čísla se vůbec nehnou.

Pokud se nehnou, tak proměřit spínač klasicky multimetrem ohmicky a nebo rovnou vyměnit.

Dále proměřit vedení od řídící jednotky k němu.

To napájení jednotky už máš doufám vyřešeno.

Zkus proklemovat spínací kontakty relé na pojistkovém boxu v motorovém prostoru tuším 644


Ještě mě napadlo to zkusit prohodit z jedny oktavky, ale u te oktavky nepíšou zase budiky at seslapnu spojku, tudíž u ty jde nastartovat bez spojky.

Zkus si přehodit ta relé. To bude nejjednodužší a nejrychlejší.


To velký pod boxem?

644 zelené. Bude mít tlustý nože na spínacích kontaktech


Tyto jsou u te oktavky která nestartuje

A toto v motorovém prostoru

A divny je ještě to, ze po vymazání chyb a znovu zapnutí zapalování tam skočí válec 3 zhaveni, nízký napětí a to napájecí relé

I světla chvíli problikavaji při zapnutí klicku

To relé 100 v mot. prostoru je ventilátor sahary na chladiči v mot. prostoru

Tato relé odzkoušej a případně zaměň. Ta tě zajímají.

Zkus i proklemovat obvody. Místo relé spínací kontakty propoj drátem. (pokud víš co děláš a rozumíš co říkám)

A měj zařazen neutrál, at ti startérem neodjede auto!


Mě jen zaráží, když se otočí klickem, tak začnou střídavě blikat xenony

Zaměřil bych se na relé 5 a 4.

Relé 4 je palivové čerpadlo a BSG jednotka tuším.

Relé 5 je odlehčovací kontakt X co odpíná spotřebiče (stěrače, topení, světlomety) při startování na odlehčení baterky

Relé 1 je hlavní 15ka na krmení spotřebičů zapnutých po klíčku

...

Blikání xenonů a neudržení napětí v palubní sítí může značit vadný spínací kontakt relé 15 nebo relé X

...

Spínací skříňka můž být taky vychozená (kontakty za vložkou zámku na volantovém sloupku).

Stejně tak vadná baterka, která po zapnutí nemá dostatek energie na udržení sepnutých relé (pokles napětí pod 10V)


Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-023-CAY.clb
Objednací èíslo øídící jednoky: 03L 906 023 LP HW: 03L 906 023 JH
Systém a/nebo verze: 1,6l R4 CR td H43 8810
Kódování: 00114016032400080000
Èíslo dílny: WSC 73430 031 00064
ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023LP 003005 (SK35)
ROD: EV_ECM16TDI02103L997557A.rod
VCID: 7F0DB6FBE6FD757E73-802A
4 závad nalezeno.

7329 - meric hmotnosti vzduchu (G70)
P0101 00 [104] - neverohodny signal
Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 79
Kilometry: 334267 km
Datum: 2091.14.04
Èas: 20:45:20

Otáèky motoru: 2286.00 /min
Normovaná hodnota zátìže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 117 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 79 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 32 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napìtí svorky 30: 14.118 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 39
Snímaè teploty za chladièem plnicího vzduchu: hrubá hodnota-TBA_MES: 22 °C
Plnicí tlak: skuteèná hodnota-MAP_MMV: 1105.21 hPa
Hmotnostní množství vzduchu: skuteèná hodnota (mg/zdvih)-MAF_MES: 388.267 mg/stroke
Hmotnostní množství vzduchu: požadovaná hodnota-MAF_SP_MMV: 380.02 mg/stroke
Ventil zpìtného vedení výfukových plynù: buzení-ANG_SP_EGRV[0]: 0.000 %
Throttle_actuator_commanded_value-ANG_SP_THR[0]: 96.001 %
Ovladaè plnicího tlaku: buzení-ANG_SP_BPA[0]: 73.279 %

10160 - valec 3 zhavici obvod (Q12)
P0673 00 [109] - chybna funkce
Potvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 3
Kilometry: 333491 km
Datum: 2089.14.00
Èas: 08:55:17

Otáèky motoru: 860.25 /min
Normovaná hodnota zátìže: 29.8 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 14 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 15 °C
Okolní tlak vzduchu: 950 mbar
Napìtí svorky 30: 11.633 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 40
Stav žhavení-STATE_GLOW: 48
Teplota paliva-TFU: 11 °C
Snímaè teploty motoru v bloku motoru: hrubá hodnota-Teplota chladicí kapaliny: 10 °C

6551 - napajeci napeti napeti prilis male
P0562 00 [037] - -
Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 344700 km
Datum: 2000.14.01
Èas: 00:19:24

Otáèky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátìže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 7 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 6 °C
Okolní tlak vzduchu: 930 mbar
Napìtí svorky 30: 0.000 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 40
Snímaè teploty motoru v bloku motoru: hrubá hodnota-Teplota chladicí kapaliny: 7 °C
toèivý moment motoru-TQI_SP: 0.00 Nm
Poloha plynového pedálu: normovaná-Poloha plynového pedálu: 0.00 %
Zaøazený stupeò-DRI: 0
Snímaè teploty motoru v bloku motoru: hrubá hodnota-Teplota chladicí kapaliny: 7 °C

10123 - ridici obvod napajeciho rele ridici jednotky motoru (J271)
P0685 00 [165] - preruseni
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 344700 km
Datum: 2000.00.00
Èas: 00:00:00

Otáèky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátìže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 7 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 6 °C
Okolní tlak vzduchu: 930 mbar
Napìtí svorky 30: 0.000 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 40
Napìtí akumulátoru: 0.0 V
Napìtí svorky 15-V_IGK: 12.5 V
Øízení startu: stav pøi pøerušení startu-Binary 16 Bit: 00011001 00000000
Regulaèní ventil tlaku paliva: skuteèná hodnota-CFB_PCV_MES: 0.067 A
Ventil dávkování paliva: namìøená hodnota zpìtného hlášení-CFB_VCV_MES: 0.057 A

Readiness: 0000 0000

Při tak velkém nájezdu ta relé co spínají velké proudy normálně odchází na opal kontaktů. Kontakty jsou dvě pokovené lepším kovem takové pecky a časem se do jedné vypálí díra a na druhé se ten výpal nanese jako vrstva, Vznikne hrot zapadající do díry a to je pak takové relé na výměnu.

Dokud neprojdeš co jsem psal, tak ti diagnostika víc nepomůže.

Diagnostika neřekne, co máš dělat a měnit. Ta jen říká, kde je závada a tu způsobuje mnoho faktorů. V případě relátek jejich špatný dotek spínacích kontaktů a pak hapruje napětí, jakoby nesepla a nebo i zaoxidované kontakty kostřících bodů na karoserii. Hnědé vodiče.

Zkus ta relé 644 přeházet mezi sebou i s tím horním.

Nemusí být všechna KO.

To je taky taková laická pomoc a rychlá.

Taky zkus nastartovat.

Zapni klíček a místo relé 3 dej drátovou klemu na jeho spínací kontakty do patice.

Taky zkus proklemovat relé 5 X, zda přestanou blbnout xenony.

Ale pokud nechápeš princip měření, tak je další diskuze zbytečná.

 


0x

napadá mi vzít voltmetr píchnout na baterii a měřit napětí

otočit klíčkem do kontrolek měřit napětí

skusit start měřit napětí

jak bude na baterii 9V a mín je baterie k.o.


Tak nejspíš jsem na to asi přišel. Včera jsem zkoušel vselijaky možnosti až do večera a dnes ráno jsem přišel na to, ze jak jsou ty vícenásobný pojistky, tak jsem tam našel roztavenou pojistku. Kdyby to bylo tím, tak bych byl jedině rad.
Bude to tim

Tak snad jo Bylo by vyhráno no.

Pěkně smahlá. Tam musel být dlouhodobý přechoďák a napětí se tam brutálně ztrácelo, jak je to opálené.

To bude ono.

Nevidím, jestli máš 150A nebo 200A

skoda-dily.cz/...

skoda-dily.cz/...


No to teda :/ Aspoň, ze se to vyřešilo a kdo bude mít podobný problém, tak se aspoň bude vědět co to muže všechno dělat. Každopádně dneska mi to přijde, tak dam info jak to dopadlo Jinak dikec za všechny rady od vás!
PS: 200 tam mam

 


Tak mi to došlo, dal jsem to tam, ale furt to samy :/

Furt to samy. A stále dokolečka.

Zkoušel jsi startovat ručně tím klemováním pozice relé startéru?

očistil jsi mosazným (ne ocelovým nebo pomosazeným ocelovým) kartáčkem ty kabelová oka na styčných kontaktních ploškách pro doteky na novou multipojistku?

Nebo si to jen přešrouboval tak, jak to bylo napálené a zaoxidované?


Tak jsem to našel díky bohu …. Hned za baterkou v tom svazku byl upadenej drátek ♂

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]