Nejste přihlášen/a.
v bloku hodnot ověř jeho funkci. S jedniček po sešlápnutí budou nuly. Bude to v nějakým okýnku. Projdi postuně všechny kanály a najdeš to.
Pokud se nehnou, tak proměřit spínač klasicky multimetrem ohmicky a nebo rovnou vyměnit.
Dále proměřit vedení od řídící jednotky k němu.
To napájení jednotky už máš doufám vyřešeno.
Zkus proklemovat spínací kontakty relé na pojistkovém boxu v motorovém prostoru tuším 644
Zaměřil bych se na relé 5 a 4.
Relé 4 je palivové čerpadlo a BSG jednotka tuším.
Relé 5 je odlehčovací kontakt X co odpíná spotřebiče (stěrače, topení, světlomety) při startování na odlehčení baterky
Relé 1 je hlavní 15ka na krmení spotřebičů zapnutých po klíčku
...
Blikání xenonů a neudržení napětí v palubní sítí může značit vadný spínací kontakt relé 15 nebo relé X
...
Spínací skříňka můž být taky vychozená (kontakty za vložkou zámku na volantovém sloupku).
Stejně tak vadná baterka, která po zapnutí nemá dostatek energie na udržení sepnutých relé (pokles napětí pod 10V)
Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-023-CAY.clb
Objednací èíslo øídící jednoky: 03L 906 023 LP HW: 03L 906 023 JH
Systém a/nebo verze: 1,6l R4 CR td H43 8810
Kódování: 00114016032400080000
Èíslo dílny: WSC 73430 031 00064
ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023LP 003005 (SK35)
ROD: EV_ECM16TDI02103L997557A.rod
VCID: 7F0DB6FBE6FD757E73-802A
4 závad nalezeno.
7329 - meric hmotnosti vzduchu (G70)
P0101 00 [104] - neverohodny signal
Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 79
Kilometry: 334267 km
Datum: 2091.14.04
Èas: 20:45:20
Otáèky motoru: 2286.00 /min
Normovaná hodnota zátìže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 117 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 79 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 32 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napìtí svorky 30: 14.118 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 39
Snímaè teploty za chladièem plnicího vzduchu: hrubá hodnota-TBA_MES: 22 °C
Plnicí tlak: skuteèná hodnota-MAP_MMV: 1105.21 hPa
Hmotnostní množství vzduchu: skuteèná hodnota (mg/zdvih)-MAF_MES: 388.267 mg/stroke
Hmotnostní množství vzduchu: požadovaná hodnota-MAF_SP_MMV: 380.02 mg/stroke
Ventil zpìtného vedení výfukových plynù: buzení-ANG_SP_EGRV[0]: 0.000 %
Throttle_actuator_commanded_value-ANG_SP_THR[0]: 96.001 %
Ovladaè plnicího tlaku: buzení-ANG_SP_BPA[0]: 73.279 %
10160 - valec 3 zhavici obvod (Q12)
P0673 00 [109] - chybna funkce
Potvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 3
Kilometry: 333491 km
Datum: 2089.14.00
Èas: 08:55:17
Otáèky motoru: 860.25 /min
Normovaná hodnota zátìže: 29.8 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 14 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 15 °C
Okolní tlak vzduchu: 950 mbar
Napìtí svorky 30: 11.633 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 40
Stav žhavení-STATE_GLOW: 48
Teplota paliva-TFU: 11 °C
Snímaè teploty motoru v bloku motoru: hrubá hodnota-Teplota chladicí kapaliny: 10 °C
6551 - napajeci napeti napeti prilis male
P0562 00 [037] - -
Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 344700 km
Datum: 2000.14.01
Èas: 00:19:24
Otáèky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátìže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 7 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 6 °C
Okolní tlak vzduchu: 930 mbar
Napìtí svorky 30: 0.000 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 40
Snímaè teploty motoru v bloku motoru: hrubá hodnota-Teplota chladicí kapaliny: 7 °C
toèivý moment motoru-TQI_SP: 0.00 Nm
Poloha plynového pedálu: normovaná-Poloha plynového pedálu: 0.00 %
Zaøazený stupeò-DRI: 0
Snímaè teploty motoru v bloku motoru: hrubá hodnota-Teplota chladicí kapaliny: 7 °C
10123 - ridici obvod napajeciho rele ridici jednotky motoru (J271)
P0685 00 [165] - preruseni
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 344700 km
Datum: 2000.00.00
Èas: 00:00:00
Otáèky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátìže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 7 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 6 °C
Okolní tlak vzduchu: 930 mbar
Napìtí svorky 30: 0.000 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 40
Napìtí akumulátoru: 0.0 V
Napìtí svorky 15-V_IGK: 12.5 V
Øízení startu: stav pøi pøerušení startu-Binary 16 Bit: 00011001 00000000
Regulaèní ventil tlaku paliva: skuteèná hodnota-CFB_PCV_MES: 0.067 A
Ventil dávkování paliva: namìøená hodnota zpìtného hlášení-CFB_VCV_MES: 0.057 A
Readiness: 0000 0000
Při tak velkém nájezdu ta relé co spínají velké proudy normálně odchází na opal kontaktů. Kontakty jsou dvě pokovené lepším kovem takové pecky a časem se do jedné vypálí díra a na druhé se ten výpal nanese jako vrstva, Vznikne hrot zapadající do díry a to je pak takové relé na výměnu.
Dokud neprojdeš co jsem psal, tak ti diagnostika víc nepomůže.
Diagnostika neřekne, co máš dělat a měnit. Ta jen říká, kde je závada a tu způsobuje mnoho faktorů. V případě relátek jejich špatný dotek spínacích kontaktů a pak hapruje napětí, jakoby nesepla a nebo i zaoxidované kontakty kostřících bodů na karoserii. Hnědé vodiče.
Zkus ta relé 644 přeházet mezi sebou i s tím horním.
Nemusí být všechna KO.
To je taky taková laická pomoc a rychlá.
Taky zkus nastartovat.
Zapni klíček a místo relé 3 dej drátovou klemu na jeho spínací kontakty do patice.
napadá mi vzít voltmetr píchnout na baterii a měřit napětí
otočit klíčkem do kontrolek měřit napětí
skusit start měřit napětí
jak bude na baterii 9V a mín je baterie k.o.
Pěkně smahlá. Tam musel být dlouhodobý přechoďák a napětí se tam brutálně ztrácelo, jak je to opálené.
To bude ono.
očistil jsi mosazným (ne ocelovým nebo pomosazeným ocelovým) kartáčkem ty kabelová oka na styčných kontaktních ploškách pro doteky na novou multipojistku?
Nebo si to jen přešrouboval tak, jak to bylo napálené a zaoxidované?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.