Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Audi A4 96kw - regulace plnicího tlaku -

Od: rhadley® odpovědí: 25 změna:
Zdravim chlapaci, už delší dobu mě trápí tato chyba .. Snad na tom autě už mám vše vyměněné a turbo je po repasu .. Zde zasilam foto z logu váhy vzduchu a log z turba .. Chyba se furt drží ta sama, po vypnutí a nastartování to auto jede zase a kolem 3000rpm to spadne do nouzaku.

 

 

25 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x
Na 100% regulace turba kdybys koupil turbo nový ty starosti bys neměl
Turbo ven bud ho reklamuj nebo rozeber regulaci vyčisti a podlož 0.1mm podložkama a máš po problému

Dobře, jdu se do toho pustit. Je pravda, ze to turbo od repasu netáhne vůbec hezky odspodu.. Každopádně ještě nějaké rady co při tom udělat? Až budu mít turbo venku?
re4zon
Kdo to repasoval a kolik za to chtel? To musel byt radny diletant, kdyz netahne uz od zacatku. Podlozky nejsou potreba, kdyz se repas udela poradne a motor se obcas protahne do otacek.

Asi 4,000,- v Turbocaru
re4zon
Diky, vim kam pripadne nejit a zustanu u Turbosportu. Ten ostatne muzu doporucit, aniz bych chtel delat reklamu.
Kazdopadne bych se na tvem miste s tim sam nepatlal a reklamoval, at to koukaji dat dohromady. 4k za repas je sice malo, ale fungovat by melo.
Ty podložky sou jistota
Na dieselpowerforu je sahodlouhé téma i s fotkama
Pokud se nedaj problém se vratí vlastní zkušenost

Tak turbo jsem odvezl a je prý dobrý, tak ho akorát rozebrali, vycistily a nechaly opiskovat .. Vrátil jsem to tam a chyba furt přetrvává .. už si absolutně nevím rady po čem jit …

Ještě mě napadá jestli to nemůže dělat ta trubka místo egru…
13.12.22 11:02


Ty dvě zaslepene vedou od toho ventilu pod filtr boxem, ale pak je tam jedna ta malá co držím v ruce a ta není nikde strčená a není ani nějak zaslepená .. Když se zaslepuje EGR, tak kolik hadicek se vůbec zaslepuje? Jestli to někdo jak to dělal nějak neprehodil nebo nevím
Neodpojil sis hadičku co de na baňku turba?
Jinak auto jede v tahu padne do nouze tak vypneš a zapneš motor jede dál?

Ano, přesně tak. Po vypnutí a znovu nastartování jede zase jako pila.
Jak to držím déle v těch 3000rpm, tak spadne do nouzaku ..
Nebo nenapojils tu hadičku jinam že by místo na regulovanej podtlak z N75 byla napojená na nákej stálej podtlak?

Jdu po těm mrknout
Nemáš nějaký schéma těch podtlaku? Abych věděl kam kterej teda patří.

Takto to mám

Z vyvevy vede do toho valecku z valecku vede do nějaké redukce T a z toho to vede do toho zásobníku a ventilu N75 a z ventilu vede u tej horní do banky turba.

Tady ta N75

Tak jsem na to asi přišel
Byla nejspíš prohozená hadicka z N75 tak tam je napsané OUT a VAC a z VAC to vedlo do turba a z OUT do vakuovky…
Tady sem našel naky schema
forum.octaviaclub.cz/...

Zdarec Dable, tak to bylo tím, ze byly prehozeny podtlaky na N75 ..

 

Tak hlavně že sme se dopracovali k výsledku

 

re4zon

0x
Hadicky jsou vymenene, regulacni ventil a vyveva taky? Neni dira v hadici?

Všechny podtlaky jsou nové, vývěva je taky nová, c čidlo na saní je taky nový a turbo je po repasu, N75 ventil jsem měl na zkoušků a taky dobrý.. Ale přijde mi, ze to auto strašně duní, ale to u toho PDcka je asi normální

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma ventil n75

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]