Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
jaka je tak zivotnost motoru (obecne). konkretne 300 000 a vic km najeto, bude toauto jeste vubec jezdit.
de mi o to jestli je to risk zakoupit.
Si rikam jestli neni lepsi koupit auto ktere ma zrovna priznano 300 000 nez nejake co ma 300 000 stoceno na 75 000
diky
Takto nejde říct živitnost motoru, ta se liší od jednoho typu motoru k druhému. Obecně lze říct, že malé obsahy benzínových motorů mají podstatně kratší životnost než větší obsahy dieslových motorů. Vše vychází z toho ,že nižší obsahy pracují ve vysokých otáčkách.
Co je ,ale nejdůležitější jak se s motorem zacházelo jaký olej se dával jaký byl iterval výměny oleje atd. Může to mít najeto 150 000 a motor je zhuntovaný a může mít najeto 300 000 a motor je ve výborné kondici a najede dalších 300 000 a klidně i daleko víc.
Někteří "řidiči" se k motoru chovají tak , že kdyby měl motor ruce tak . . . . . . . .
Né každý typ motoru se taky konstruktérům povede. Prostě je potřeba nejprve říct o jaký motor jde a pak někoho kdo si ho poslechne a uvidí.
doplněno 10.06.10 22:23:Dordane od feldy ruce pryč to je jen kulaté Fáčko , tam je lákavá jen cena dílů jinak se s fábkou nadá rovnat. Na tu 14 to je dost ty Km ,ale výhoda je že se nechá sehnat motor jiný a né draho pokud by kleknul. Další věc je jak na tom je podvozek co bylo měněno a na kolika Km. V každém případě bych si k těm 55 000 připravil do rezervy tak 20000. Chce to někoho sebou na obhlídku. Není alespoň foto?
tedy mne se naskytla moznost koupit fabii rok 2000 s motorem 1.4 44 kw za 55 000, najeto 298 000 Km, druhy majitel, nehavarovano
ma prej i servisni knizku
puvodne jsem uvazoval o felicii, ale ta prijde ze stejneho roku za skoro stejen penize(ale konstrukcne je to auto stare uz 20 let -je to vpodstate favorit)
Od kamaráda v autoservisu vím, že se přetáčí VŠECHNY tachometry-digitální, i klasické. A pokud to prostě nejde, vymění se palubní deska a stále se prodej auta vyplatí.
Za 55 tis bych se poohlídnul po něčem míň ojetým. Feldu seženeš o hodně míń jetou za 25tis bohatě. Kupuješ auto deset let starý za 55 tisíc, co má najeto požehnaně.
Plusem je pokud znáš kdo to auto jel. Nepředpokládám, že by někdo přetáčel tachometr na hodnotu 300tis, to už by fakt muselo mít nalítáno víc než Sputnik. I tak ale 300.000 je na můj vkus u škodovky hrozně moc.
mam na Octavii ve dvoulitru, najeto skoro 290 000 a motor naprosto v pohode, další statisíce vydrží .
nedá mi si malinko "nerejpnout"-kde berete jistotu dalších xset tisíc kiláků...?Právě proto,že jde o Oktu...Kdysi jsem měl pár let 25 Rendla V6(řetěz rozvod) v plynu a to auto mělo "poctivých" asi 850tkm-jenže to bylo vládní auto-nesměly se na to vyrábět žádné repasy díly apod(tuším desetileté embargo-stejně jako nastupující Safrane),takže to byly fakt držáky,obzvlášt s 3.0motory,kde i podvozek zvládal naše báječné silnice-u Okty pochybuju,že by se nějaká dožila alespoň 600 tisíc kiláku-trošku sci-fi...,čímž nechci říct,že vám to nepřeju...
Přesně tak, mužu s vámi souhlasit.Mám Renaulta Lagunu, 3.0 v 6 123 kw řetězový rozvody, motor naprostej držák, najeto kolem 400 000 km, ani kapka oleje z toho neuniká, nesmrtelný motor,a to nešetřím běžně ve v otáčkách, dříve do toho dávaly to nejlepší naprostá spokojenost.A jestli je někdo proti tomu, at si to sám vyzkouší.
Jde o to co je to za palivo. Nafta vydrží obecně déle, než benzín. Dnešní motory (naftové) vydrží bez problému i 600 tisíc. Benzín 400 - 500. Další kapitolou je investice do údržby vozidla jako takového. Měl jsem Octavii, tři roky starou, najeto přes 200 tisíc a já na ni najel dalších 200 tisíc za tři roky a celkem bez problémů. Potom jsem nechal "stočit" tachometr na 120t. a nikdo nic nepoznal. Pokud je to nějaká desetiletá plečka, tak asi budeš muset počítat s investicí do plechů a podobně.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.