Nejste přihlášen/a.
Shrnu rady a přidám svůj názor! Protže nevíte kdy byl měněny filtry- vyměnil bych i je-vzduchový i palivový..Zkusil bych čidlo teploty pro ŘJ a lambdu -někoho kdo zná jak prověřit, ale lambdu bych asi rovnou měnil , za ty roky kdo ví jak na tom je, zda funguje dobře a k tomu ještě kontrolu a eventuálně ihned i výměnu svíček. Další dvě věci-nalil bych do paliva aditivum (osobně asi VIF benzínový) a udělal kontrolu brzd -zda nějaké nepřibrzďuje-toto lzei po delší jízdě, pokud přibrzďuje-bude teplejší než ostatní!
Ale pokud už je na dojetí?! tak asi bych kuchnul Kat,zkontroloval svíce + aditivum a neřešil bych navýšení spotřeby.
Motor AUB má ty lambdy dvě. Jedna je širokopásmová před katem a druhá obyčejná planární za katem.
Ta zadní sonda nezvedá spotřebu, ale k vůli ní se nedá načít readness kod = vyhození z ME a STK
Přední sonda širokopásmová přímo určuje směs.
Ta přední origo kolem 4-5t
Ta zadní kolem 1500kč
...
Taky má dva katy. Jeden katalyzátor u parohů zepředu motora a druhý na podvozku.
Je to EURO 4
Proto lambda před a za.
Dva katy jen vylepšují starej motor.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.