Nejste přihlášen/a.
Ta páka co tvoří jakoby víčko na pantu, pokud je přitisknuto na kostku ventilů, tak náprava sedá (větší zatížení) a brzdí to v zadu více.
Teoreticky se to dá doseřídit na konci tím šroubem co mu přenáší pohyb ta pružina o dvou závitech, jak propojuje zátěžový regulátor s nápravou.
Momentálně podle fotky to máš nastaveno na nejmenší brzdnou výpomoc při zatížení.
Takto pro neznámý typ vozu či vleku nelze říci. Pouze pokud někdo zná "tento konkrétní mechanizmus". Pricipielně jde o to, že pokud je náprava méně zatížená tak by měla brzdit méně a napak. Tj zkusit zatížit tak aby si náprava více "sedla" a v tento moment by brzda na této nápravě měla brzdit více - to je jen logika věci, ale snad pomůže.
A nebo další možností, jak za pár korun posílit zadní bubny, je výměna prasátek za větší průměr.
Já to takhle měnil u kombíkový feldy a oktávky (obě na LPG, takže těžší zadek, obě ABS, takže bez regulátoru), v obou případech tuším z 19 na 22mm, takže o třetinu větší plocha pístku a tím pádem i síla na pakny ...
U oktávky to myslím pasovalo přímo, u feldy tuším bylo potřeba malinko propilovat štít kvůli trochu jiný rozteči děr.
Ovšem popravdě, ani v jednom přpadě mě k tomu nepřivedla primárně touha k vylepšení brzd, ale tekoucí prasátko s předpokladem, že druhá strana se asi ohlásí co nevidět taky, tak proč to neudělat najednou a přitom rovnou trochu nevylepšit
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.