Nejste přihlášen/a.
Zdravím, nechal jsem si v servisu opravit zrcátko (nešlo nastavit) a přerušovač, který cvakal jak se mu chtělo. Servis mě informoval, že bude potřeba díly vyměnit, s čímž jsem souhlasil. Auto jsem dostal zpátky po několika urgencích po měsíci, na první pohled vypadalo vše opraveně, tak jsem opravu zaplatil.
Po důkladnější kontrole jsem ale zjistil, že proběhla jen výměna dílů, ne oprava původního problému, a zrcátko pořád nastavit nejde (navíc vyměněný díl úplně nesedí do originálního zrcátka, takže nejde sklopit) a přerušovač pořád cvaká jak se mu chce, přestože díly byly vyměněné. Dal jsem auto teda na reklamaci (když jsem chtěl vyplnit reklamační formulář, žádný mi nedali se slovy, že to prostě opraví).
Můžou po mě pak chtít nějaké dodatečné platby, nebo je to v rámci reklamace zdarma, když jsem zaplatil auto, které mi bylo předáno jako opravené? Nebo můžu žádat nějaké vrácení peněz, kdyby se jim oprava nedařila nebo trvala opět přes míru dlouho? Bohužel jsem zaplatil za to, že jsem auto měsíc neměl (teď už v reklamaci čekám 2 týdny a moje auto zaparkované u servisu se nehlo z místa) a že jsem ho dostal zpátky v horším stavu, než jsem ho předával.
Děkuji
to je hloupá otázka, Táta a Syn na dvorku kteří nevedou účetnictví a dělají načerno nedají NIC a nemusí NIC...
seriózní firma vše sepíše...vede účetnictví evidenci platí daně atd...necháme se překvapit jak to dopadne...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.