Nejste přihlášen/a.
máte někdo tohodle bufika?
Myslíte, že má v sobě nějaké nasávání a že by fungoval i bez podávacího čerpadla?
nechce se mi kupovat čerpadlo za 15 stovek, a nevím jestli mi to nejede kvůli tomu čerpadlu (dal jsem bypass) a nebo kvůli zapsaný chybě v řídící jednotce?
vyprávěj někdo kdysi dávno tvrdil, že u naftového bufika není nutně potřeba, jenom u benzínového. Ale to by znamenalo, že v tom naftové mu Fíků nějaký, i když třeba slabší podávací čerpadýlko je...
A kolik myslíte, že by stálo vymazání chyby v tom čerpadle? Není to napojeno na K linku ani canbus, Musí tam být nějaká vlastní diagnostika, stáří asi tak z roku 2005 odhadem.
Ale před nějakou dobou odešlo to podávací čerpadýlko u nádrže, tak jsem ho přemostil trubičkou a nefunguje to, domněnka byla, že je možné, že je za psaná nějaká chyba v řídící jednotce bufika a musí se vymazat.
Ale nerad bych platil nějakému chytrákovi 500 Kč za načtení diagnostiky aby mi pak stejně řekl že si musím hodně koupit za 2000 čerpadlo
To auto už má dneska hodnotu asi 5000
Podávacie čerpadlo je na hadičke nasávania medzi nezávislím topením a nádržou na palivo. Je to jedno,či na naftu alebo benzín a je jeho činnost je ovládaná od topenia.
Nie nedokáže si to nasat. V topeniu je len tryska ,malé dúchadlo,zapaľovacia cievka,teplotné snímače a zaliata elektronika,čo to všetko ovláda cez ovladací panel v aute. Mám doma rozobraté dva tieto topenia tak to viem. Staršie sa ani neoplatí opravovat,lebo pri rozoberání sa trhajú tenké skrutky a nakoniec zistíte aj vypadaný hliník.
Navštívte nejaké vrakovište,a tam sa popýtajte. Majú to všetky,Sharany,Alhambry, Pasaty vyššej triedy, Audi.
Přesně tak, toto čerpadýlko stojí asi 15 stovek, a bylo umístěno v podběhu zadního kola, a pak odešlo
má otázka spočívala vtom, jestli to topení, umístěné vpředu pod haubnou si umí nasát anebo ne
protože mám, nevím zda správně, zafixováno informaci, že naftové to nouzově umělo, benzínové ne...
Tady má otázka spočíval v tom, jestli jsem schopen to topení rozchodit i bez toho podávacího čerpadla, nahrazeného trubičkou
Už si rozumíme?
prostě otázka na specialistů, kdo má servisní manuálu k těmto čerpadlům
tak nasát si to samo neumí..to čerpadlo tam musí být...akorát co vím tak třeba Kia /starší co máme doma tak má bufíka který se spouštěl za chladu sám aby se soustava rychleji nahřála...takže to bylo zapojené v okruhu čerpadla v autě co tlačí naftu ke tryskám a šlo to jenom když se auto nastartovalo...nechali jsme to předělat aby jsme si to mohli zapínat bez ohledu na nastartování a muselo se přidat čerpadélko jen pro toho bufíka a samozřejmě jiný okruh přívodu nafty...sice máme Webasto ale princip bude stejný
Cez toto podávacie čerpadielko si topenie reguluje výkon. A ak má teplovodné topenie topit aj bez naštartovaného auta,tak tam ešte musí byt do systému namontované obehové čerpadlo na elektrinu.
Mám dodatečně montovány bufík, nemůže to mít jinak?
tak asi né dobře tak seženu čerpadlo, a pak to začne hnedka fungovat anebo musím nechat vymazat pamět závad v topení?
Bežné topenia teplovodné topenia do auta,majú obeh kvapaliny buď cez vodnú pumpu motora a to motor musí byt naštartovaný alebo je ešte do systému vložené obehové čerpadlo pre fungovanie toho topenia bez motora. Samozrejme vtedy musí byt posilnená batéria alebo vložená do auta ešte druhá. Chybu v topení nie je potrebné mazat,ak je to topenie nenapojené na riadiace jednotky auta ako celok. Topenie je cez ovládač prepojené ešte aj na snímač vonkajšej teploty a ak nieje dosiahnutá tá mínusova teplota,tak sa vám topenie nespustí. To isté platí,ak je nefukčný ventilátor topenia,najmä 1.stupeň.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.