Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Za co zvedat heverem

Od: bln odpovědí: 16 změna:
Zdravim,
Za co by bylo vhodne zvedat auto pri vymene kol tak abych zvedl vzdy dve kola najednou a nemusel heverovat u kazdeho kola? Bud celou pravou a levou stranu a nebo predek a zadek to je jedno. Napadlo me pres kus dreva pod taznym zarizenim a pod napravnici ale tam nevim jak se vejdu s heverem. Jinak mam klasicky pojizdny levny hever na 2t viz foto
Diky za rady a napady.

 

 

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x

Za motor se nikdy předek nezvedá. Jak se motor začnepumpovat nahoru, tak silentbloky závěsu táhne celou kastli nahoru.

Ty silenbloky prasknou. Nejsou určené na tah, ale na "sed" !

 


2x
Mám starou O1, takže za prahy už ani náhodou. Vzadu to zvedám pod tlumičem, vepředu přes gumový špunt pod nápravu těsně za kolem. Výhodou je, že se nevyvěsí kola, stačí zvih pár cm.

 

riva

2x

Hele, je to na prd. Jednu dobu jsem zkoušel dát nájezd pod jedním předním kolem a pak bylo kolo vedle něj a úhlopříčně zadní téměř ve vzduchu. Jen protože nemám uzávěrku diferáku, jsem auta z nájezdu musel shodit ručně.

 

aoano

2x
…neřešit, úspora tak 3 min., to se s ohledem na širší souvislost nevyplatí.

 


1x

Zvedám pravou/levou stranu, a to přes dřevěný špalík za práh pod středním sloupkem. Je ovšem potřeba úplně rovný podklad, protože jakmile se hevírek na nerovnosti sekne, hrozí vyhnutí spodního lemu prahu. Zde uvedený hevírek úspěšně takto používám již několik let bez deformací prahu nebo kroucení kastle.

 

zeli

0x

Nemuzes zvedat jednim bodem dve kola! Zedine na jedne strane podlozit a pak zvednout druhou stranu.

bln

Proc bych nemohl? Kdyz budu vhodne, vyvazene a unosne misto kam umistit hever tak nevidim duvod proc ne, pri beznem zvedani jednoho kola za misto vyznacene na prahu taky hever nese vetsi vahu nez pusobi bezne na jedno kolo.
Kdyz jsem mel kratkej golf 4 tak pokud jsem vyheveroval za prah vpredu dost vysoko co to slo i nuzkovym heverem tak se prizvedlo nad zem i zadni kolo, to se menilo snaz na zimni kola.

Můža a velice snadno. Na STK také zvedají jedním bodem celou nápravu. Nedá se ale dát univerzální rada. U každého auta je to jinde.

zeli

Tak si to zkus, pri zvedani za motor se ti provesi kola, a budou stale na zemi, tento hever ma maly zdvih. Nejde to s nim.

Píšu z vlastní zkušenosti. Tenhle hever používám u všech aut už čtvrt století. Jediným problémem je u každého auta najít vhodný bod.

Zelí a když se zvedá za určené body na prahu-to se neprověsí kolo?

Jen tak mimo na Xantii v nejvyšší servisní poloze =rozdíl od provozní cca20cm , hever (stejný jako na foto) s cca 5-6cm tl. podložkou, jsem za přední zvedací místo na prahu zvednul celou jednu stranu a mohl vyměnit obě kola naráz!

break
Úplně s klidem můžeš. Na jednom mým autě zvednu tři kola v jednom bodě.

 

 


0x

Některá auta mají zvedací bod pod motorem a vzadu je lze zvednout za nápravu nebo za diferák (BMW). Ale s tímhle malým hovínkem těžko.

Tenhle zvedák má nosnost 2 t a snadno s ním zvedne polovinu jakéhokoli běžného osobního auta.

je problém s výškou zdvihu..

Hlavně se stabilitou a taky bude pod autem těžko pumpovat.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma jak zvednout auto

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]