Nejste přihlášen/a.
Zvedám pravou/levou stranu, a to přes dřevěný špalík za práh pod středním sloupkem. Je ovšem potřeba úplně rovný podklad, protože jakmile se hevírek na nerovnosti sekne, hrozí vyhnutí spodního lemu prahu. Zde uvedený hevírek úspěšně takto používám již několik let bez deformací prahu nebo kroucení kastle.
Nemuzes zvedat jednim bodem dve kola! Zedine na jedne strane podlozit a pak zvednout druhou stranu.
Můža a velice snadno. Na STK také zvedají jedním bodem celou nápravu. Nedá se ale dát univerzální rada. U každého auta je to jinde.
Tak si to zkus, pri zvedani za motor se ti provesi kola, a budou stale na zemi, tento hever ma maly zdvih. Nejde to s nim.
Píšu z vlastní zkušenosti. Tenhle hever používám u všech aut už čtvrt století. Jediným problémem je u každého auta najít vhodný bod.
Zelí a když se zvedá za určené body na prahu-to se neprověsí kolo?
Jen tak mimo na Xantii v nejvyšší servisní poloze =rozdíl od provozní cca20cm , hever (stejný jako na foto) s cca 5-6cm tl. podložkou, jsem za přední zvedací místo na prahu zvednul celou jednu stranu a mohl vyměnit obě kola naráz!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.