Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Otáčky na lpg

Od: maro74 odpovědí: 5 změna:

Dobrý večer ,

prosím mám dotaz mám fiat bravo 1,8 a LPG Lovtec před pár dny jsem

byl na emisích a jen tak tak jsem prošel a mám problém že na LPG mi

otáčky lítají od 550 - 0 pořád dokola má tendenci chcínout za jízdy

občas škubne ale po vyšlápnutí spojky to žačne lítat nebo chcípne.

Na benzín jezdí v pohodě jen mám pocit že víc žere.

Nevíte kde by mohl být problém?

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

maxwell*

0x

To je podtlak nebo sekvenční vstřik? Jinak bych nechal vyměnit filtry a když tak zkontrolovat membránu, i když ... Pokud přidáš, auto se rozjede a jako by cuká když dáš nohu z plynu?. Pokud jo je to membrána, Ten fiat je tuším jednobod nebo ne, možná to chytá někde vzduch, nestřelilo to náhodou?

 

maro74

No to je všechno zkontrolované byl jsem na revizi plynu

ono to občas cukne ale ty otáčky lítají už od startu chce to

zdechnout a skočí tak na 500 - 600 celý motor se třepe

a z výfuku smrdí nespálené palivo i po zahřátí,já nevím

může to dělat lambda sonda? Díky

maxwell*

Lambda to není ani omylem. Při provozu na LPG se vypíná. Jinak by to blblo stejně i na benzín. Co kabely a svíčky. Kolik máš nakrouceno na svíčkách?

Propo a revize plynu je pouze na těsnost spojů. Tam ti LPG neseštelují.

doplněno 08.06.10 22:41:

Těsnost spojů pod tlakem - ne pod podtlakem - sací.

 

ivo®

0x
mohla by to být sonda,ta totiž "dávkuje" množství paliva tedy i plynu,signál ze sondy se nejspíš pomocí relé přepíná buď do původní řídicí jednotky ECU nebo do podobné určené pro plyn.Aby správně fungovala musí mít teplotu asi 600 C,.na výstupu sondy by mělo být kolísavé napětí cca 0,9 -1,2 V stačí obyčejný ručkový voltmetr...
pokud se Ti nezobrazí obrázky tak napiš na ok2iql@gmail.com
Lambda sonda - závady a diagnostika, výměna za jiné typy.
Většina dnešních systémů řízení vstřikování paliva se neobejde bez čidla obsahu kyslíku ve výfukových plynech. Většina z vás tuto součástku zná jako Lambda-sondu, jinak se ještě použivají názvy Oxygen-sensor nebo O2-sensor.
Jak je patrné z názvu, jeho hlavní činnosti je změřit obsah zůstatkového kyslíku ve výfukových plynech, tuto informaci převést do elektrického signálu, který je následovně načítán řidicí jednotkou (ECU) motoru.
V soudobých benzinových spalovacích motorech se za optimální (předvším z ekologických důvodů - pro výkon je lepší mírně obohacená směs, proto automobily se stejným řízením vstřikování, ale bez LS téměř vždy mají větší výkon) považuje poměr benzin/vzduch = 1 / 14,7. Funkce Lambda-sondy - zpětná kontrola právě tohoto poměru. Má také jeden další velký zápor - a to je relativně kratká životnost a velká náchylnost k poškození, přičemž systémy řizení motoru kalibrované pro LS se bez ní neobejdou, a zatímco u některých systému vstřikování LS odstranit jde ( např. Motronic ML 4.1, M 1.5, M 2.5, LE-Jetronic atd), jiné se bez LS neobejdou - např. M 2.7, M 2.8, Multec-MPI atd...
...ECU ziskává informace pro určení množství paliva od různých čidel, které zjistí množství a teplotu nasatého vzduchu, otáčky motoru, polohu pedálu plynu a teplotu motoru, podle toho všeho pak ECU dávkuje benzín - a pak přichází na řadu právě LS - podle množství kyslíku zjistí kvalitu směsi která právě shořela, a vyšle ECU signál, podle nějž se pak směs koriguje...
cyril*

Slovy klasika : "Brečíte sice dobře, ale na cizím hrobě." Dotaz se týkal problémů s provozem na plyn a ne nezvládnutí učiva pro automechaniky.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]